blå skærm i vista

Software d.  29. juli. 2007, skrevet af GeGandhi
Vist: 249 gange.

GeGandhi
 
Overclocker
Tilføjet:
29-07-2007 14:37:48
Svar/Indlæg:
22/8
jeg sad og kikke lidt rundt og skulle så ind på google.dk. da min com gik i stå der kom en blå skærm også en sort hvorefter den genstarte. uden at give nogen tegn på nogen som helst.
nogen der har været uden for det samme???
zet00r
 
Overclocker
Tilføjet:
29-07-2007 14:42:11
Svar/Indlæg:
1106/30
ja når jeg spiller coh i vista, det fungere ikke så godt sammen her :p for også blue of death, men husk på vista er meget nyt, og kan let gå i ged med ældre software...

ellers kunne det godt være et hardware problem, men det nægter jeg næsten at tro vis du ikke har haft andre problemer med dit system..

men der kommer til at ske ting og sager når SP1 kommer ud :)


jonaspoulsen1
 
Overclocker
Tilføjet:
29-07-2007 19:02:54
Svar/Indlæg:
49/6
Bål skærm kan skyldes uendelig mange ting og som regel kan man ikke nå at læse hvad der står på dem (Flot microsoft)

Men evt kunne det være:

1. Prøv evt. at installere et program der overvåger din hardware temperatur. Måske bliver systemet for varmt og genstarter. Ganske smart

2. Mere sandsynligt er det nok en softwarefejl. Mange oplever som #1 skriver problemer med deres programmer og gammelt hardware i vista. Så prøv at skriv msconfig i kør. Fravælg alle programmer der starter op med vista og prøv og se om det hjælper. Hvis det gør det skal du aktivere et program af gangen indtil du finder fejlen. Jeg får tit blåskærm ved opstart af vista når jeg har kørt opdateringer eller installeret nyt sofware.

3. Måske men usandsynligt er det en hardwarekonflikt. Så bliver du nød til at frakoble/deaktivere dit hardware et af gangen.