Prøv at tjekke: http://www.coolerkit.dk/group.... Der har de komplette kits, dog skal du regne med at skulle ligge lidt ekstra ud for et 8800 køler hoved ☹
Ellers må du prøve at købe de nødvendige dele, og sammensætte det der passer til dit behov 😉 du skal nok have en kratig pumpe og en 24 cm.*12 cm. radiator da 8800 udvikler en del varme!
Jeg har ingen erfaring, men tro det er lige meget med række følgen, jeg ville sige: CPU>chipsæt>gfx på grund af 8800 bliver varme, og surt at få varmt vand til chipsættet 😉, hvis du vil OC og det skal være stabilt i længere tid, så er det som regel et prob. at chipsæt bliver varmt 😉
jeg købte vandfor nylig med en trible rad, ddc pro, cpu hoved, res, fittings, blæsere, slanger, vand, lige omkring 2800/2900 med forsendelse, såå du skal nok ikke regne med du har råd til vand på gfx også 😉
den pumpe #15 linker til er så godt som lydløs, og med et silencer kit så kan den ikke høres overhovedet, den bliver overdøvet af den stortset lydløse scythe 1200rpm blæser., sååh selvom du skulle købe den i ULTRA versionen, så tvivler jeg på du vil ligge mærke til den.