Der er rigtig meget bøvl med zepto bærbare..
Min egen 6214W har flere gange haft problemer:
GFX har været "brændt sammen" 1 gang.. Reperation tog 1½ måned, self. dækket af garanti. men det er ALT for lang tid!
En Harddisk er gået død, fik dog tilsendt en ny som jeg selv ku skifte ud tog max. 1 uge.. fair nok. :yes:
Nu lider den af extreme varme problemer, den slukker simpelthen i UT2004, Half-life 2 osv.. Deres løsning er bios opdatering og driver fixes osv.. men har ligesom hentet de nyeste osv, det virker bare stadig ikke..
Min søsters 2425w:
tastatur gået i stykker, knap sprunget op ved normal brug.
har også varme problemer, ingen fix.. hun blev bedt om at investere i en notebook køler til have nedenunder bærbaren.. ? 😕
Så har hun så været så dum at spilde suppe i bærbaren, den kom til reperation d. 23/6, afleveret og aftale indgået med zepto om at der skulle kigges hurtigst muligt på den pga. det nok ik var så godt den stod lang tid med suppe i..
Men so far er der jo gået over en måned, deres forklaring er at ham gutten der skal kigge på den laver noget andet pga ferie..? har de sagt i 2 uger.. :no:
Men ellers er deres bærbare powerbomber til prisen og designet er lækkert osv.. bare synd med alle de ting man læser og selv oplever.. og jeg ku nævne flere end ovenstående!