Du har valgt de dele ganske glimrende. :yes:
Dog er det ligefør prisforskellen til Q6600 er så lille, at jeg vil råde dig til at købe sådan en. På den anden side bliver den temmelig varm, og så kan du kun udnytte den hvis du eksempelvis laver encoding imens du spiller. Men understøttelsen burde være på vej, så det kunne være en slags "fremtidssikring", selvom det ord ellers er latterligt at bruge i hardwareverdenen. 😛
Forresten, hvorfor ikke tage en Scythe Infinity i stedet ? Den køler bedre og koster vidst det samme.
V-Data rammene er rigtig fine til prisen - har selv sådan et sæt.. MEN det er kun PC-Huset der forhandler dem, og dem skal du holde sig langt væk fra - de snyder folk så det driver. Så find nogle andre.
DVD Drevet er fint, og der skulle ikke være nogle problemer med boot osv - det burde høre fortiden til, da S-ATA ikke var understøttet af chipsettene. 🙂
Mht. PCI-E 2.0 skulle jeg ellers mene, at det var bagudkompatibelt ? Men lige meget hvad synes jeg ikke du skal vente - sådan kan man jo blive ved. Men det er helt op til dig selvfølgelig.