#2 Theinq har faktisk været meget troværdige på det sidste, kan hvertfald ikke komme på noget der her på det sidste har været fis som de har stået ind for.. og der er en hat inde på Daylitech der helt bestemt tror AMD lyver fordi han mener de har "skrevet bogen på Simuleret benchmarks", som jeg har skrevet til ham hvis nogen har det er det Intel dengang prescott var på vej.. men lad nu det være, Theinq viser jo en masse billeder, og hvorfor skulle Theinq begynde at lyve for AMD når Daylitech påstår deres underlige ide? Theinq er som regel ikke "biased" men de ligesom os andre håber jo nok på at AMD kommer med noget godt, og en 3GHz K10 er da et hammergodt tegn for os. Det er lidt ligesom de skriver i linket: Anyone who says anything different has an agenda. Anyone that says differently and was not there has serious credibility problems. In any case, none of the doom and gloom and/or alien technology conspiracies are true.
K10 vil blive sendt ud om 20 dage eller deromkring, selvfølgelig er der ikke tale om at fake, eller smide en X2 6000+ i maskinerne her istedet...
har siddet og gjort lidt mine egne forhåbninger om dette, ikke så meget at de genvinder performance kronen, det er self utrolig god PR at gøre det :D, men mere at AMD får gennemtrumfet noget DTX, og en standard med ATI chipset og billige gode CPU'er. Allerede nu hvis du laver en lille x2 3800+ i et bundkort med AMD 690G chipset kan du lave en mega nice kontor maskine der har et minimalt strømforbrug og føles godt at arbejde ved, og så er den jo også billig :D.. jeg håber vi får noget af alt det at se, så kan vi nemlig begynde at tale om voldsom konkurrence, samt se at få udryddet den dummeste myte der længe har været, nemlig at AMD CPU'er ikke er stabile :/, har utroligt nok stadig kunder der kommer og spørger om det..
er forresten ikke bare vild med AMD uden grund, går bare ind for et lige marked, og som det er nu kan jeg da godt lide AMD's visioner.