asus p5n32-e - vista - lydproblem

Software d.  01. august. 2007, skrevet af NEROO-9
Vist: 272 gange.

NEROO-9

Overclocker
Tilføjet:
01-08-2007 18:01:59
Svar/Indlæg:
154/15
Heisa

har ikke for så mange dage siden fået opgradet som så mange andre, og det er jo fint nok 😉
men jeg kan ikk få den til at spille 5.1 i winamp eller andre afspillings programmer på mit z-5500 (ja lidt flere tråde med det anlæg 😛 )

jeg kører med vista hvor jeg har installet det lydsoftware som fulgte med mit bundbræt som var noget soundmax, problemet er så at ingen steder kan jeg finde dette soundmax program hvor jeg tror jeg kan lave om på nogle lydinstillinger, kan kun finde vista egne lydinstillinger, hvor jeg dog kan stille det op som 5.1 system men hjælper ikk noget på winamp( og ja har også været inde i winamp og se om der kunne finde noget,men den skriver bare at den kører på stereo 😕 ...

kørte også med vista før opgrade og der kørte det fint i 5.1 med alt

hva kan jeg gøre?
Plexah

Overclocker
Tilføjet:
01-08-2007 18:32:33
Svar/Indlæg:
216/15
Ja det er pisse irriterende driverne er 100% vista kompatible endnu. Det virker perfekt i XP, men vista kan ikke rigtig finde ud af det. "Autosensing" virker heller ikke. Men håber snart der kommer en update.. SUK

Der er nogen som snakker om de har gode oplevelser med vista 64bit og lyd. Måske man sku prøve det.

NEROO-9

Overclocker
Tilføjet:
23-08-2007 11:30:38
Svar/Indlæg:
154/15
den er lidt gammel den tråd her, men vil lige oplyse alle med asus soundmax kort, at vis det ikke virker med dens driver på vista, så afinstallere og lad vista selv finde nogle drivere til lydkortet, så virker 5.1 surround igen 🙂

fandt ud af det ved et uheld igår 🙂

ved ikke om nogle allerede viste det men vilel bare lgie dele det med jer andre jeg har hørt der har problemer med vista og dette kort

Thatorien

Superbruger
Tilføjet:
23-08-2007 20:16:24
Svar/Indlæg:
82/6
Tak for det :D
Har bøvlet med det lort i flere dage nu :D