Der er vel ikke andet end B3 og købe i danmark. De oc ikke så godt som G0 . så indtil de er væk er det vel lidt sløv med at nogen køber Q6600 . Jeg har ikke fundet nogen G0 i dk 😩
tror faktisk man få lidt mere ud af 6850 lige pt ,det ser ud til de oc en dele bedre .jeg er lidt i tvivl hvad at vægle , da de q6600 ser ikke ud til at oc så godt igen .
Men så er der Xeon 3220 som jo er en Q6600. Jeg har på fornemelsen de også er B3 da handel med dem er = 0 så lagerne er fulde med B3. I USA er B3 ved og være væk og der sælges næsten kun G0 nu.
#7 Ja det vil jeg faktisk også lige ved og tro, 6850 har 9 i multi som er høj nok til at man ikke rammer FSB muren i cpuen. men igen så er en E6600 vel lige så god og koster ikke så meget.
Jeg kører nøjagtig det samme som #10, bare med 1.41 vcore! Og den bliver temmelig varm, men stabil. Min E6600 kunne jeg ikke drive over 3450 stabilt, så jeg er meget godt tilfreds.
Fik monteret min nye q6600 b3 i går. den clocker ganske fint 🙂 smækkede den direkte på 3.33 ghz ... se tag.. har kørt max heat streestest i prime95 på alle 4 kerner hele natten uden prob...
i aften vil jeg prøve at sænke multi, og se hvad jeg kan få fsb op på
#19: Jo det regner jeg da stærkt med ikke er noget problem, men ville gerne finde max på cpu først. nu ved jeg at cpu render 3.33 uden nogle prob. så nu er det tid til FSB
#23 : målet med første OC var at finde max på cpu, uden at give den mere juice. men tror ikke det er mere strøm den mangler, men bedre køling for at komme højere.
#33 Hvilken version har du fået, da de jo har mange, tilsyneladende, ens udgaver af Q6600 på lager.
Hvad betyder f.eks. :Intel® CoreT 2 Quad Q6600 (LGA775) 9x400 3,60 GHz H6 SLACR Har de testet den til at kunne køre 3,6GHz eller hvad mener de mon? Hvad er forskellen på "H5" og "H6"?
den du beskriver i #35 er for testet til 3.6Ghz, og H* står for spændingen mener jeg. men de har dem også utestet, der er lidt billigere end dem de har testet.
køre lige nu 3,6 med en Q6600 B3 😲 1,51V 450x8 laver om på min opsætning sener 😉 tester lige nu,men kommer sku nok til at mangle en dual mere med vand i 🙂 det bliver sjovt at finde max på den.
For at se decimaler skal du downloade en anden SuperPi. Prøver lige om jeg kan finde et link, Selve programmet er det samme, der er bare addet decimaler.