/EDIT: nu var jeg lige inde at kigge på shg, der har de den da godtnok ikke mere 😕 men så den da nede i merlin sidste uge...
men okay, ellers så prøv at kig på en Logitech MX Revolution 🙂 den ligner nok et eller andet Luke Skywalker kunne have fået som sin nye hånd, faktisk ret blær 🙂
vil quote #12 her... Habu er gylden imo, den har intellpoint's super nice design og Razor's fede egenskaber... den ser fed ud og ligger dejligt i hånden.
MX revolution. behøver jeg sige mere ?? :) en opladning holder 15-20 dage hos mig. tager mig. hmm 30min til 1 time måske at lade fuldt op. og smid så et dinovo edge keyboard ind og det er rent lir. samme drivers og fed trådløs forbindelse. skal dog siges at musen ikke er god på mere end 2 meters afstand. så kan den hakke nogle gange hvis mere. eller også er det min der er defekt ^^
men kan helt sikkert anbefales. også bare med browsing er den uber.. og man kan markere et stykke text og trykke på en lille knap så slår den det op i google af sig selv. FEDT :)=
Hvis du endelig vil have den bedste trådløse gamermus, så gå til din lokale computerforreting og prøv alle mulige forskellige muse. Vælg så den som du synes ligger bedst i din hånd. Det er den eneste rigtig måde at finde en mus.
Jeg synes fx. ikke så godt om Razers Copperhead, men kan godt lidt min egen G5. Men så kan en af mine venner bedre lide Copperhead end G5. Det hænger nok også sammen med hans hænder er noget større end mine og derfor passer bedre til Copperhead'en.