norton 2007 - den holder både vira OG spyware ude, og det fucked up systembelastning der var i 2005 og 2006 er væk - nu sløver det blot opstarten en smule
Ellers så trendmicro pc-cillin.
personligt kører jeg med avg fordi jeg er for nærrig og doven til at installere andet, det holder desværre ikke spyware ude, men er "ok" til at fjerne virus.
Lige i øjeblikket er der sket en "eksplotion" mht. virus, på arbejdet har vi ALDRIG haft så mange virus inficerede pc'ere som nu - og mange af dem med rootkits, mange med avg, avast, bullguard, norman og kaspersky - hvor det alligevel er formået for vira at deaktivere antivirus og inficere pc'en langt ind i helvede, men jeg har endnu ikke fået en ind med norton 2007 der har været ramt, selvfølgeligt kan det ske - og da de er "størst" på privat-markedet er det som regel også dem der bliver targeted først af virus distributører.
men ud fra erfaring, så holder det altså, og så kan det sku godt være det sløver opstart af jeres 3ghz+ overclockede maskiner, og bruger 25mb af de 2048mb systemram, men hvor er det lige det er et problem i dag :)