Bøvl med den pc Hjæælp ^^

Diverse d.  04. august. 2007, skrevet af Drunken
Vist: 323 gange.

Drunken
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2007 09:03:04
Svar/Indlæg:
1107/258
hey alle. oplever en irriterende ting - faktisk 2.

når min gamle pc er slukket og den skal tænde gider den ikke mere at tænde ved et tryk eller holde inde på on/off knappen. nu skal jeg gentagne gange og hurtigt trykke på den i ca 15 sek før den starter =?=? har ellers altid kørt pålideligt. den er ca 4 år gammel snart,

hat en 400watt noise terminator strømforsyning i. men ellers ikke noget lir i den der bruger meget strøm. 2 harddisk, gammelt geforce 5900xt. og onboard lyd. sså lidtr mystisk,,

Irritations moment 2 : når jeg går på nettet smider den mig hele tiden ind på msn.dk som start side. uanset om jeg ændre til google eller whatever. hvordan kan det være ??

selvom jeg gør google til min startside på flere forskellige måder så smutter den tilbage til http:\\dk.msn.com pænt irriterende,,

har prøvet at inde på googles side trykke på "Gør google til startside" virker ikke. og ellers inde under funktioner - internetindstillinger - og sige Brug Aktuel side når jeg er ved google. trykker andvend. går ud. og så ind og kigger igen, HAPS msn igen som angivne startside,, ??? ARRGHH

håber at høre fra nogle. kan godt være der er lidt virus i men ikke noget avast og adaware kan se og spyroot for den sags skyldn. og køre jævnligt Tuneup uttilities 07 på den..
OcDevil
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2007 11:00:01
Svar/Indlæg:
1262/95
Mit bud vil være at din PSU måske er ved at være færdig, eller også er der en kortslutning et eller andet sted.

Mht. til ikke at kunne ændre startside, så vil jeg tror det er noget spyware af en art.

Prøv evt. http://housecall.antivirus.com


volde
 
Overclocker
Tilføjet:
04-08-2007 11:23:20
Svar/Indlæg:
34/7
Tror også på den med at din psu er ved at være færdig, min 400W gjorde det samme...


Sandi.dk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2007 13:06:07
Svar/Indlæg:
362/13
Skru siden af kabinettet og se grundigt på kondensatorerne/elektrolytterne omkring
cpu.
Hvis toppen af dem buler op eller de afgiver væske, har du et defekt bundkort.
De KAN skiftes men du skal helst have prøvet en loddekolbe før.

Mvh René



Drunken
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-08-2007 10:38:58
Svar/Indlæg:
1107/258
#1 kørte den lige og den fandt intet overhovedet .

hmm skod med cpu. tror bare den må holde ud til jeg køber en ny. gamel socket 754. gider ikke bruge penge på den. og det er kun nogle gange den laver det nummer med knappen.

så skidt pyt med den psu, nu er det bare den msn bug. skulle tro at det var msn´s sider der lavede numre >.<

ellers nogle ideer da det mpske ikke er adaware alligevel ?


steen
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-08-2007 10:42:08
Svar/Indlæg:
2870/65
Måske en defekt windåse-installation


Qlkusken
 
Superbruger
Tilføjet:
06-08-2007 05:43:53
Svar/Indlæg:
126/59
Prøv at downloade Spybot Search and Destroy og løb en scan igennem. Det kan være det hjælper. Det program er meget effektivt. Har "de gamle" meget.


Drunken
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2007 15:10:31
Svar/Indlæg:
1107/258
okay. prøver at finde det ^^ mener at ahve det på en gammel cd et sted hehe. men ja jeg prøver lidt af hvert. kan man ikke fjerne internet explorer og påny installere den ? kan måske gøre trikket. er duseden træt af den "nye" explorer vil ha den gode gamle ^^


Qlkusken
 
Superbruger
Tilføjet:
07-08-2007 15:43:49
Svar/Indlæg:
126/59
jo, mener der findes en uninstaller som du kan downloade fra MS hp...