Superbruger
Tilføjet:
04-08-2007 17:19:36
Svar/Indlæg:
666/100
Hey alle sammen 😀
Jeg har i et stykke tid haft et vildt underligt problem i de nye battlefield.
Problemet er således:
Altså jeg kan sagtens komme ind i spillet og spille det, men nogle gange (uden grund) kan spillet få hele pcen til at fryse ☹ Det sker underligt nok også på forskellige tidspunkter. (Det kan ske fra mellem 5min til 3timer) Ved ikk helt hvorfor det sker, og da jeg har sprugt sådan lidt rundt omkring og ingen rigtigt har kunne hjælpe mig, valgte jeg at skrive til jer 😉
Jeg kan sige at windows, grafikkort driveren og spillene er fuldt opdaterede (har tjekket 😉 ) og problemet sker også selvom jeg lukker for alle de 70 andre processor som kører i baggrunden 😕
Her er mit system:
CPU: AMD 64 X2 4200+ med Thermaltake Bettle køler
Bundkort: Asus A8N-E
Ram: 2GB Kingston HyperX Cl2 med OCZ Memory Cooler
Grafikkort: Club 3D/Nvidia 7800Gt
Strømforsygning: 400W Aopen (fik det med kabinettet)
Styresystem: Windows XP Home SP2
Og problemet sker selvom jeg ikk OC'er min pc
Ellers har jeg 3 kabinet blæsere og har forresten også tjekket at det måske kunne være fordi min pc bliver for varm, men nej mit grafikkort kan sagtens kører på omkring 103 grader i 10 timer helt uden at lave noget (testet med ATI Tool) og min cpu kommer alligevel aldrig over 40 grader så den skulle være ok.
Håber virkelig i kan hjælpe mig fordi jeg elsker seriøst at spille battlefield 2/2142 😀 Vildt nice spil 😉
Hilsen Emzé Aka Emre Gezgin
Ps. Hvis i har nogle spørgsmål angående et eller andet som mangler eller noget så sprøg bare løs 😉 (selvom i alligevel ved det 😉 ) hehe