HAr os kørt med CC det meste af min levetid 😛
Når linjen køre, så køre den sq os stabilt, men hvis der er bare lidt vrøvl, så er man sq på skideren.... Deres kundeservice er virkelig varierende. Den ene medarbejder kan cære lige så kvalificeret til det job, som en telefonpæl, hvor andre kan være født til internet/telefon support :yes:
Men at tale dem til fornuft, og få dem til at indse DERES fejl, det er satme en hård kamp... Men bare gi den gas, så skal det sq nok gå i den sidste ende ( 1 - 3 mdr ) 😐
Sidder pt på en 20/1 - som køre 16 / 1 - og det er jo helt fint, dog har jeg voldsom routing til udlandet + kan KUN se tysker CS servere - og de pinger ALTID ud, så kan KUN joine via IP 😕 Har dog en idé om at det vres latterlige central hernede, da det var samme problem med TDC webspeed . . . . DON'T MOVE TO SKIVE :'-( 😴 😎
- tilbage til DIG, Hvis du virkelig IKKE har haft en teknikker ude ved dig, så siger du pænt til dem, at der ikke har været nogen, og de får naturligvis ikke deres penge. End of story 🙂
/Tahiti