2 Problemer

Bundkort / CPU d.  06. august. 2007, skrevet af Los Pimpos
Vist: 212 gange.

Los
 
Overclocker
Tilføjet:
06-08-2007 11:36:58
Svar/Indlæg:
79/26
Hej.

Jeg har 2 problemer som jeg meget gerne vil have løst hurtigst muligt. Håber nogen kan hjælpe.


1. Jeg satte for sjov min dual core 2 processor på bundkortet uden kølepasta. Derefter satte jeg den medfølgende box<blæser oven på processoren. Nu har jeg så taget blæseren af, og så sidder der noget gråt klister på min processor, så det ikke er muligt at komme kølepasta på længere :S . . Eller ER det kølepasta? Processoren er en 2,4GhZ C2D BOX.

Er det i så fald meget vigtigt at have kølepasta på ?

2. På mit nye kabinet AeroengineII kan bundkort pladen tage helt ud. Så skruede jeg bundkortet på korrekt. Men der hvor USB udgangene er, og mus og tastatur udgangen er og udgang til skærm osv, der bugger den lidt. Når jeg skubber den ind på plads i kabinettet, så sidder udgangene skævt i forhold til den slags medfølgende holder man får med bundkortet. Hvad gør jeg ?

Hvis det betyder noget så har jeg brugt fingerskruer. Men tror næppe noget vil ændre sig med normale skruer. Skal bundkortet byttes eller hvordan?
Los
 
Overclocker
Tilføjet:
06-08-2007 11:50:58
Svar/Indlæg:
79/26


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2007 13:50:55
Svar/Indlæg:
3233/128
1: Det er kølepasta men dårlig kølepasta. Tag det af med noget sprit og vatpinde så er det helt fint igen. Brug så evt. noget Artic silver 5.

2: Har du husket at genbruge din plade fra det gamle kabinet? Den som fulgte med bundkortet? hvis ikke skal den skiftes ud nemlg.


Los
 
Overclocker
Tilføjet:
06-08-2007 15:09:40
Svar/Indlæg:
79/26
#2

1. Ok. Tak for hjælpen.
2. Kabinettet er HELT nyt, det er bundkortet også. Den nye plade er sat i. Den som fulgte med bundkortet. Jeg fjernede et par skruer og nu sidder de på plads.

Mange tak for hjælpen.

Har selv fået samlet hele min PC fra bunden. Havde ingen erfaringen forrinden. :)

Dog har jeg det vildeste af det vildeste kabelrød. Det er for ekstremt ;) . .


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2007 18:02:33
Svar/Indlæg:
3233/128
Hey det var da super....