Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2007 00:40:26
Svar/Indlæg:
3485/76
hey
jeg er igang med at hjælpe en ven med at samle hans nye maskine. han valgte et thermaltake kandalf emd indbygget vandkøling, vist nok en næsten tro kopi af et big water sæt. efter vi havde sat skidtet sammen og vi skulle til at teste for læk, så startede det egentlig fitn nok, men da det først vand var rendt igennem køle hoved, så var det som om at flowet totalt stoppede, men pumpen blev ved med at vibrere, men ingen vand der rendte rudnt, vi har dobbelt tjekket vi har sat det rigtigt sammen og kiggede efter tutorials og guides til lige præcis kandalf kabiet, men intet har hjulet.
så jeg tænkte der måske var nogen der havde en ide til hvad det kunne være !
jeg har sluttet et molex til pumpen, men der er stadig et ministik til bundkortet 4pin, der ikke sidder i nogen steder og vi kan jo ikke lsutte bundkortet til og tænde maskinen når vandet ikke render, så vi kan ikke bare slutte det til og se om det skulle være det. men jeg tænkte så jeg har nogen omformere herhjemme fra 4 pin til molex så vidt jeg husker, må man bruge disse og så slutte et ekstra molex til pumpen? 😕