Flot MS! - så fik jeg installeret min org. vista - første gang mislykkedes lige til sidst i benchen, da jeg fik blå skærm, så den blev ikk installeret ordentligt og jeg ku heller ikk bruge windows-update... så jeg måtte installere igen. Det gik fint (fik clocket den lidt ned - troede dog den var stabil før, men ak nej) :'-(
Ved først install aktiverede jeg vista - gik fint
ved næste install, som er den jeg kør på nu, kunne jeg også fint aktivere vista, men så frøs min pc inde i et spil - nå tilbage i bios og give noget mere volt osv.
Nu sku min PC endelig være stabil, har clocket ned til 3.0ghz og ram 667mhz ved standard vcore. Så jeg kigger lige i systemindstillinger og ser så, at der står 3 dage tilbage til aktivering.. WTF - jeg har jo lige aktiveret, kan den ikk ha husket det, fordi min pc 1 time senere gik ned??
jeg er godt nok ked og trist og dårligt humør over denne katastrofale aften jeg har brugt og bøvlet med windows.. og så er det endda en original windows, som jeg havde glædet mig til at lægge ind
total whining herfra 😩 😩 😩 :'-( 😳 ☹ 😕
PS. jeg ringer til MS imorgen og får det fikset, så er det heller ikk værre 😉 🙂 ... bare en skæv start på mit nye windows-liv 🤡 :no: