Overvejer nemlig også den her: http://topdata.dk/product.asp?... .. Derfor jeg spørger med 8500GT.. Det er jo et nyt GF og må da kunne køre de nye spil. Nu er det ikke nogen supernørd vi skal finde computer til, men en ganske normal dødelig computerbruger ;)
Jeg tror ikke du skal bekymre dig så meget hvad angår spil. Jeg er dog ikke sikker på delene når de sælges til de priser. Men til 4000kr kan man heller ikke forvente det vilde.
Han skal ikke forvente den vil trække de kommende DX10 spil. Et andet minus ved Topdata's computere er at garantien kun gælder så længe du ikke har åbnet kabinettet. Så ønsker du at udskifte en del og stadig bevare garantien fra Topdata, er du nødt til at sende maskinen tilbage og er samtidig tvunget til at købe nye dele hos Topdata. - Nok derfor de kan presse priserne helt derned!?
#3 ashes-ven, du ved da hvor mange kvaler jeg havde med at hjælpe Allan med hans 8500GT-maskine 😉 vi fik først løst problemet ved at sætte mit 7600GT i.. som han så fik lov at beholde...
ja jeg burde næsten få hwt's æresmedalje for den indsats, hehe 🤡 😉 😲
8500gt er vist ringere end mit 7900gt. Hvis det ikke må koste mere end det så tag et dx9 kort for du får højst sandsynligt ikke noget ud af DX10-spil hvis du køber sådan et billigt kort.
#5, de kan aldrig tage dine 2 år reklamation fra dig. Det er lovmæssigt! Så du må naturligvis gerne åbne maskinen, men hvis de kan bevise det er dig som er skyld i en evt. defekt maskine dækker reklamemationen naturligvis ikke.