Jeg vil lige høre om der er nogen af jer som har nogle Diablo 2 og Lord of Destruction cd-koder liggende som i ikke bruger mere. De skal bruges til online spil så de må IKKE være i brug. Har selv haft nogle stykker men gav dem væk fordi jeg stoppede med at spille. 😳
Jeg skal bare bruge en enkelt til hvert spil.
Hvis i forlanger penge for dem kan det være ligemeget. Så kan jeg ligeså godt købe nogle nye spil.
Jeg gider ikke at høre dumme kommentare om at jeg selv burde købe nogen!
#1 Bare fordi at jeg ikke har lyst til at bruge penge på flere. Jeg har investeret i mange Diablo 2 spil efterhånden (tror omkring 2x Diablo 2 og 3x Lord of Destruction) så jeg gider virkelig ikke at købe flere 😳
Håber så på at der lige er en venlig sjæl som ligger inde med det og ikke bruger det mere.
#5 Ja, jeg har også fået nakket et af mine til lan, så købte jeg et nyt for det er træls at man ikke kan være på hele tiden pga. en eller anden idiot sidder med samme cd-key 😩
#9 Hvis jeg bliver nødt til at købe det så har det ikke interesse. Jeg har købt for mange i tidens løb. Det er kun fordi at der er et MOD til D2 som jeg vil spille med nogle venner over nettet.
prøv og regn lidt på det. manden (hvis det da ikke r en pige) har købt Diablo2 2 gange og LOD 3 gange. det giver først 150 gange 2 = 300 kr + 69 kroner for 1 gange LOD =369 kr. = samme pris som for et NYT spil. skal han så til at betale 150 kr. igen så giver det pludselig 150 + 369 = 519 kr. = er samme pris som de dyreste spil NÅR de er nye.
at han så har været en torsk og give sine CD- keys væk er så også det 😀
#17 Nej. Ikke endnu. Har bestilt et Lord of Destruction endnu en gang. Så det kommer en gang i næste uge 😩 Jeg ved godt det var dumt at give dem væk, men der var en der manglede nogen og så var jeg så venlig at give ham mine. 😉