Skype uden fastnet telefon og pc tændt?

Diverse d.  10. august. 2007, skrevet af Primeradk
Vist: 337 gange.

Primeradk

Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2007 18:03:54
Svar/Indlæg:
262/84
Ja ville høre om det er muligt?
Gider ikke sidde og snakke i tlf over pcen, er det muligt feks at købe denne tlf http://www.consumer.philips.co...

Og så ringe det alle man kender via fastnet feks og mobil uden at pc er tændt og uden man har abnoment hos andre?
Jeg har prøvet at læse om det men synes ikke jeg kan finde noget om det, andet end det skriver man også kan have fastnet på. Jeg vil bare kunne smide den i switch og så kunne ringe. Kan man også ringe til folk som ikke har skype via sådan en tlf, tænker på gamle farmor feks ?

\René
Emze

Superbruger
Tilføjet:
10-08-2007 18:30:56
Svar/Indlæg:
666/100
Du kan godt ringe uden din pc er tændt med den telefon og mener heller ikk at du skal have fastnet for at kunne bruge det. De mener bare at du kan endten ringe fra fastnet eller skype fra den samme telefon.
Men ved ikk helt hvordan man kober den til internettet. Det er sikkert via netkabel eller sådan noget.

Og du kan kun ringe til andre folk uden skype hvis du har skypeOut. Det koster en smule, men jeg bruger det og det er lllaaaanngggtt biligere end de dumme telefonselskaber så det kan godt betale sig.
Men hvis du ikk vil have skypeout så kan du kun ringe til andre computere (skypebrugere) og så kan du ringe til den restere verden via din fastnet forbindelse

Håber du forstår 😲 Ellers så send lige en besked til mig, så skal jeg nok forklare det lidt bedre 😉

Hilsen Emre Gezgin Aka Emzé

Primeradk

Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2007 19:31:57
Svar/Indlæg:
262/84
ok, vil godt betale for at bruge det da det stadig er billigere. Vil dog kunne have det sådan at jeg kan ringe uden pc er tændt og kunne ringe til alle også dem uden skype, og det kan jeg så med skype out korrekt?

\René

Emze

Superbruger
Tilføjet:
10-08-2007 19:49:29
Svar/Indlæg:
666/100
du kan godt ringe til folk uden skype hvis du har skype out 🙂 Gør det selv 😛
Men det er ikke med alle telefoner du kan ringe uden computeren er tændt. Den du fandt kan godt 😉 og den kan også ringe via fastnet hvis du også vil bruge det (hvis du fx bor i en lejlighed og kan ringe gratis til naboerne kan du jo bruge fastnetlinjen til det og alt andet kan du så bruge med skype out)

Grunden til de skriver det med fastnet er at der er nogle telefoner de sælger som kun kan ringe via skype men denne her kan begge ting 😉

Jeg skulle måske overveje at arbejde hos skype's salgsafdeligt 😲 🤣 Haha

Hilsen Emre Gezgin (kommende salgsassistent i skype 😲 ) hahahahahahahahahahahaha

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2007 19:53:47
Svar/Indlæg:
4230/89
nu ved jeg ikke lige hvor i landet du kommer fra...
men her hvor jeg bor(trekants området/ kolding,vejle og deromkring)
har vi internet, telefon og tv gennem profiber...

hvor vi har fået IP-telefoni...
telefonerne kan bruges når som helst....
og er bare koblet på systemet direkte på vores router 🙂

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2007 21:06:24
Svar/Indlæg:
4310/364
Mentos bor i trekants området 🤣

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2007 21:33:05