Jeg ved da godt hvad jeg snakker om og læser skam det du skriver, men du læser jo ikke hvad vi skriver!
Du kan ikke hente drivere fra amd til dit chipset, da de ikke har nogle!
Det kan da ikke være så svært at forstå, jeg henter også altid mine drivere, der hvor hardwaren kommer fra, altså realtek til mit lydkort og intel til chipsettet, men det hjælper jo ikke dig, da Amd ikke laver drivere til deres 690G chipset, da Amd ikke laver et mobo selv med deres 690G Chipset, førhen med deres Amd 700serie og deres servere bundkort kunne man hente drivere hos dem..
Men hvis du gad at bruge deres søge funktion, på deres side ville du vide at de ikke har nogle drivere til det chipset, og hvis du vil bruge google ville du også se at der ikke er andre drivere end gigabytes til dit bundkort...
Jeg har søgt flere timer på nettet for at hjælpe dig og der er nada.. Men så kan jeg jo se at det kunne jeg jo lide så godt havet ladet være med da du jo ikke tror på hvad vi siger til dig ......
Men held og lykke på din jagt efter drivere til dit mobo...
Du kan søge på driver-heaven som er en af verdens største driver sider de har heller ikke andre end gigabytes egne driver..
Ellers skriv til Amd men du for nok bare samme svar som her ...