Nu har jeg siddet og kigget meget, og jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge.
Mange siger asus p5k, men nu har jeg hørt der er fejl på mange af dem, så hvis man skal ha sådan et skal det være et preium. det koster så 1900 fucking spir!
Kan det betale sig eller skal jeg bare tage et deluxe som koster omkring 1500 eller skal jeg vælge noget helt andet frem for asus.
Alle bundkort kan køre ved std. hastighed. Så man kan ikke sige, mit køre godt , jeg har bare ikke overclocket det/ prøvet. det kan ikke bruges til noget som helst :no:
Det er når man belaster bundkortet til det yderste at man kan se hvad der er godt. :yes:
Men ellers er der Gigabyte P35 DQ6 eller P35T DQ6 der kan holde til nogle tæsk. og er stabil når det går stærkt 🙂
jeg har et ASUS P5K,som køre 530x7 100% uden fejl men vil havde lavet vmod,så jeg kan kommer højre op, for når man sætte vcore til 1,65v bliver det til 1,565v :'-(
#9 Næ Mit Gigabyte P35 DQ6 kan gi 2,35 vcore og 3.55 volt til ram så det er nok til de fleste. Vel og mærke uden voltmod . På nogen af Asus biundkort kan man ikke få mere end knap 1.6v vcore det falder lidt under load hvilken kan være et problem. :yes: så må man lave alle mulige voltmod for og få det sidste ud af cpuen 😀
#12 tja - jeg sku bare have fra midt-data og da leveringsdatoen blev rykket 3 gange.. well, så måtte de jo krybe til korset, og indrømme at de havde svært ved at få alle grejerne fra Gigabyte.