Har installeret vandkøling i min spand. (igen, igen, igen)
Men pumpen er noget kraftigere og derfor smækker den vandet så hårdt ind i res at der bliver trukket noget luft med ned igen som så laver den der tralse boble lyd. hvordan undgår jeg det?
Kan du ikke i res ved udgangen lime / sætte en lille skillevæg op som vandet kan ramle ind i, eller sende vandet op ad i res så det ikke lige rammer, det vand der er ved at blive suget igennem pumpen.
Jeg er ikke specielt stiv til vandkøling, men burde systemet ikke være frit for luft? Er det ikke muligt, at fylde systemet på en måde, så der ikke er luft i det?
sluk din pc. lad den stå lidt,fyld lidt mere vand på dit res,lad den køre i 5 min,og gør det samme igen,bliv ved til luften er ude. vaskemiddel? jo det kan også hjælpe lidt,men du skal stadig gøre,som jeg skriver først.
Ellers må det være mulig at regulere hastigheden på din pumpe. Hvis ikke det er lavet kunne det nok sagtens lade sig gøre. Er trods alt kun en simpel DC Pumpe hvis ikke jeg tager fejl. Hvis temp er fine skulle det nok kunne lade sig gøre
Hva med at lave en anordning hvor den "skyller" retur vandet ind under vandoverfladen i dit reservoir ? Så skulle man da undgå at der kommer luft med? Det skulle da være simpelt nok. Og tror også det er effektivt.