Kan ikke omformatere?. ( SERVER )

Software d.  13. august. 2007, skrevet af TechnoFrede
Vist: 272 gange.

TechnoFrede

Overclocker
Tilføjet:
13-08-2007 00:26:57
Svar/Indlæg:
16/13
Heey
jeg har en server ved dedimove.com Den blev langsom med Win Xp så ville jeg have win server 2003 enterprise fordi jeg har sådan en key. Men når jeg conneceter med fjernskrivebord til serveren. Så kommer den op hvor jeg skal logge på så logger jeg på. Så skal jeg skrive mit serial. Skriver det også siger den det er forkert. Nå så vil jeg omformatere til Win xp igen da jeg er sikker på min key dertil virker. Men når jeg går ind under My dedimove og config også install og install new OS så kommer der ingenting frem. Har skrevet til dem men de siger der er noget ivejen med min server og den er suspenderet. Nogen der ved om jeg kan få win xp ind på den igen på nogen måde?.
steen

Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2007 00:45:02
Svar/Indlæg:
2870/65
Puhha...det er dog en streng omgang at læse. Brug nogle afsnit. Det gør det nemmere at læse.

Du siger at du har en PID-kode til en server 2003 ent, men har du et medie til serveren? Det rigtige medie, vel at mærke. Der er jo forskel på server-udgaver.

Det kan være at du har et medie som er til en OEM-version ...og din PID-kode er til en Volume-license, eller omvendt. I så fald får du dem ikke til at spille sammen.

Du kan ikke installere en XP ovenpå en server. Du skal rense/formatere disken og starte forfra ved at boote på XP cd-en. Installationen vil tro at du forsøger at "opgradere" en server til en XP. Det er "no can do". Eftersom det er 2 forskellige OS, skal de installeres fra starten.

BTW....har du kaldt en Stand-alone-server for dedimov.com...uden domæne? Eller har du lavet et domæne? Hvis du har givet serveren det navn som en Stand-alone-server er der noget du har lettere misforstået omkring servere. Sådan et navn får du ku gavn af, hvis du har installere en DC...og samtidigt er registreret ejer af det domæne-navn. Dertil kommer, at du skal sørge for at sætte det op korrekt, rent DNS-mæssigt.

syska

Superbruger
Tilføjet:
13-08-2007 01:23:10
Svar/Indlæg:
1085/26
1#
Hvis du gik ind på linket ville du kunne at at det er der hvor han får hostet hans server. Jeg går ud fra de har noget automatik når man skal installere, og det er så det han prøver. Eneste jeg kan rette i din tekst ... ellers er resten 100% korrekt.

0#
Men hvis de har "suspenderet" ... lyder mere som om du ikke kan bruge den eller hvordan skal den forstås ? For hvis din server fejler noget eller der vel intet at gøre ...

// ouT

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2007 05:19:20
Svar/Indlæg:
1915/57
Hvis den er suspenderet,kan det så ikke have noget at gøre med at du har brugt den til noget skummelt? Som seedbox f.eks. 😉 Betaler du stadig for den?

PK

Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2007 10:09:55
Svar/Indlæg:
931/181
#0 hvis du er blevet suspenderet så er det derfor du intet kan gøre.

når en server/account er suspenderet er det fordi du enten ikke har betalt, eller har gjordt noget du ikke må :D

TechnoFrede

Overclocker
Tilføjet:
13-08-2007 11:56:23
Svar/Indlæg:
16/13
Jamen. Den er blevet lukkede fordi der var noget ivejen med den. Så må de vel åbne en ny for en?. Det er ikke fordi den er blevet brugt til ulovlige ting som p2p fildeling osv.

PK

Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2007 13:05:45
Svar/Indlæg:
931/181
#5 så må du jo snakke med dem om hvorfor du ikke har fået en i erstatning :D

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2007 14:28:01
Svar/Indlæg: