overvåge www.?

Software d.  13. august. 2007, skrevet af per_folmann
Vist: 279 gange.

per_folmann

Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2007 20:41:53
Svar/Indlæg:
176/83
Hej!

Findes der et lille program til at overvåge en pc's færden på www.
sådan lidt i det skjulte, og som kan sladre, selv om man sletter sine temp. filer?
Det er til privat internt brug i hjemmet, så det skulleder vel ikke noget ulovligt i.
Det må meget gerne være freeware.
Hvad hedder sådan et lille program?
NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2007 22:11:01
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

www.google.com - der er rigtig mange gode om buddet. Hvis du har Windows Vista, kan du faktisk lægge funktionen ind over en bruger, hvor du så kan logge ind som administrator, og aflæse aktiviteten.

Hvis det er til at følge computerne på netværket (hvis du f.eks. har trådløst netværk), er der også programmer til at se det. Jeg kan huske at vores EDB vejleder, på mit gamle gymnasium, netop gjorde brug af et sådanne program i hans historietimer. Og da jeg var den eneste elev der havde en laptop med i klasseværelset, var jeg rimelig busted. - Troede han 🤣

Anyways. Du kan google på dansksprogede (ofte også nogle du skal betale for) og engelsksprogede - hvoraf en stor del af disse er gratis.

Her er en google på engelsk: http://www.google.dk/search?hl...

- Håber det kunne bruges 🙂

PS.: Nogle routere har faktisk denne funktion indbygget, hvor den logger en IP eller et domæne. Du kan så bede routeren om at dumpe/smide et lille tekstdokument på f.eks. din egen computer, en gang om ugen. Forbered dig dog på en masse læsning.

bluedemon

Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2007 22:25:12
Svar/Indlæg:
710/40
en keylogger..... der kan du se alle tastetryk og sider der er besøgt.... 😉

per_folmann

Elitebruger
Tilføjet:
14-08-2007 08:23:34
Svar/Indlæg: