-> #0
Mit første bud ville være, at du skulle bruge ENcoders, og ikke DEcoders. Dernæst er der ikke andet for, endt at forsøge sig frem. Ace Mega Codec Pack eller K-Lite, ville være nogle gode bud.
Ellers, så burde de fornødne codecpakker følge med dit TV-kort, i form af eksempelvis en driver CD/DVD. Hvis det ikke er tilfældet, må du ind på Hauppauges hjemmeside og lede dér.
Nu skriver du, at det ikke kan bruges i dit MediaCenter, men i Windows. Det undrer mig en del, da WindowsMediaCenter (2005 og 2007) er en "indbygget" del af Windows. Det er godt nok ikke integreret, men de drivere de gør brug af er præcis de samme.
Codecs kan være en pine i røven, men for - det er min erfaring - ikke at døje alt for meget med det, skal man køre med éen pakke. Så ved man at de forskellige codecs nemmere kan arbejde sammen.
Som sagt. Jeg har selv haft gode erfaringer med Mega Codec Pack og K-lite. Begge kan hentes via direkte link på google.
Held og lykke.
PS.: Prøv lige at tjekke producentens hjemmeside, samt Windows Update inden du går helt i panik 🙂