Er jeg den eneste i danmark der savner ICQ ??? Det var sku tider, drømmer stadig om lyden når man fik ny beskeder og skulle lige tænde skærmen for at se hvem der nu fra udlandet skrev en lille "fræk" besked ;)
Dette er en hjernevask!
1. Uninstall din msn!!!! 2. Download ICQ 6 (Link: www.icq.com ) 3. Install ICQ 6 4. Opret nyt ICQ nr. eller genbrug den gamle (hvis du kan huske den) 5. Find hinanden og chat chat chat chat !!!!!
Fra dengang hvor der ikke var "særligt" mange mennesker på ICQ. I dag har de vel rundet et par millioner brugere, og et 6-cifret login er betydeligt nemmere at huske end et 7-cifret 🤡
haha sejt .. længe siden jeg har rodet med det .. men har stadig den gamle kode .. desværre er mit pass ikke passende hehe .. og har ikke mailen fra dengang mere .. desværre .. og jeg tager IKKE et nyt nummer i brug .. havde faktisk godt gang i en Tjekisk tøs der kontaktede mig haha .. men det sku godt nok en del år siden efterhånden ...
10 93 82 74 er mit nummer ... vist også Daryth dengang så vidt jeg husker ..
ICQ er for nice... Jeg har rigtig længe kæmpet for at blive ved med at bruge det selvom MSN ligesom har overtaget markedet de sidste 4-5 år. Og ja, det er sku egentlig også lidt synd at ICQ "lærte" noget ved MSn og begyndte på alt det der fancy gejl som MSN også har.
Muligheden for at smide vinduet ud til siden og "låse" det derude er også mega nice. Ikke som i MSN hvor man ikke engang kan få lov at bestemme højden af vinduet eller den vertikale placering frit.
Har altid været overbevist om at ICQ Pro 2003b er den bedste version.
#13 jaja, men hvis man nu gerne vil have den smal og høj (høhø) så kan man ikke have den helt fra top til bund, da den så lige hopper lidt ned... Mega træls IMO
Man kan også hente en fix og færdig pakke med alle de lækre plugins og et Vista theme: http://www.miranda-pack.com/ (husk at lægge msn plugin fra miranda-im.org over i plugin mappe, ellers virker messenger ikke)
Andre gode alternativer er Pidgin eller Trillian som vidst også er nævnrt længere oppe.