Jeg skal have en ny skærm til min stationære PC. Jeg forestiller mig ca. en 19" skærm af en (relativt) god kvalitet - Altså som har en lang levetid. Jeg har ikke det store forstand på denne type skærme - Er der særligt godt mærker? Mærker, man skal undgå? Andet, som er vigtigt at have for øje, før man køber?
Hvis du kan finde små 300,- mere kan jeg anbefale den her fra Samsung. http://www.edbpriser.dk/Produc... Du må bare ikke handle hos getmore, de f****r formeget.
#5 Der er en rimlig god chance for, at du modtager forkerte vare,Hvis du er uheldig og skal have noget RMA, kan du godt forvente at der går 2-3 mdr. før du for det tilbage. Det var bare et par små eksempler. Men prøv at google dem en gang.
Her på siden er der flere der kalder dem for GetNOmore.
Jeg spiller ALDRIG spil, bruger den kun til dokumentskrivning, surfing og sommetider lidt streaming. Dvs. jeg vil gerne have en skærm, som er af en holdbar kvalitet, teknisk behøver den ikke være specielt god. Bare den holder.
hvis du vil ofre lidt mere, kan du få en Samsung 226BW 22" Widescreen for 2600. lad være med at spare på din skærm, det er lidt ligesom at have en fed bil der ligner lort. det man ser på skal være iorden også.
Jeg advarer bare, der findes ikke rigtigt gode skærme i den prisklasse, så skal du ned i 17". Ellers kan du se om du kan finde en brugt skærm i Samsung 930BF klassen.
Hva' med den fra HP, jeg selv linker til højere oppe..?
Jeg er ret fast omkring et maximum på ca. 1.500 kr. Hvis der ikke, kvalitetsmæssigt er forskel på én til 1.500 og én til 1.200, køber jeg gerne den billige. Men vil gerne bruge 1.500, hvis det er nødvendigt.
Ja - Og det er heller ikke den, jeg kigger på, men, som det fremgår, den mindre version, som er på tilbud til 1579 kr. (Hvis det da er den her, som omtales i #17).
Tja hvad skal jeg sige. Det er en designer skærm - elve skærmen er betydeligt tyndere end en "normal" TFT. Opløsningen hedder 1280x1024, den har ikke problemer med hverken film eller spil. LG har en garanti ordning der hedder "no brigt pixels" - så kommer der en pixelfejl på den kan den byttes om. Den har touch knapper på undersiden af skærmen, således at man ikke kan se dem ;)
Schindler: Hvis jeg var dig, så ville vælge en skærm med længst garanti (de fleste har 3 år) og så kun kigge på prisen og udseende. For det er sådan set det eneste parameter som giver mening for dig. Du skriver jo selv at du ikke har behov for en kæmpe skærm og at du ikke spiller. Dit grafikkort kan jo heller ikke trække spillene, så det giver mening.