Jeg får på vores HP der stadig er under opbygning et forfærdeligt antal angreb fra MIAMI i USA. Hvordan anmelder jeg de angreb og beholder siden som et alm side uden at få hele verden integreret....????
har efter et trace fundet udbyder på den USA adresse og har sendt et par emails som indeholder disse oplysninger....burde det ikke være nok til at de burde undersøge hvem idioten er?????
ok lort er igang "Future Nuke - Home of PHP-Nuke Platinum Forums >> Post 21787 >>4: 202.131.249.52 This ip has been automatically banned by FUSION. ... the high scores. i would like to reset it every month but keep trace of high scores. ... " fandt dette på google
Tror du ikke at man kan.. Kontakte sit nærpoliti for at få et nummer, gennem hvilket man kan anmelde hacker-angreb? Så kan de sikkert give det videre - eller fortælle dig, hvad du kan gøre?
Du kan evt. også prøve at kontakte "IT-Politiet". Jeg kan ikke huske hvad den afd. hedder rigtigt 😳 , men der skulle da være en chance for de kan hjælpe dig
Hent sygate, og se om der bliver hacket.. Hvis der gør så lav en back trace. Den giver dig mange flere oplysninger og så kan du nemt se om det er en person eller en server (af lovlige grunde laver portscan)
Du kan evt. også bruge denne side til at lave en trace. www.samspade.org Jeg har selv brugt den flere gange med stor succes, især når jeg har modtaget spammail, der plejer at blive ro på når man sender dem oplysninger om dem selv, sammen med en "trussel" om en retsag 🤣