Hej. Jeg har fået vores mediacenter op at køre, det kører sådan set fint nok. Men jeg har et problem, som jeg håber i kan hjælpe med. Vi kan tage alle vores kanaler, dr1, tv2, viasat, i det medfølgende program, powercinema, men hvis jeg gerne vil bruge windows vista mediacenter programmet, kan den kun tage dr1 og tv2 syd, altså den vil ikke finde vores viasat parabol, som indeholder vores guldpakke. Det irriterer mig, fordi det kun er i vista mediacenter den kan pause programmer, det kan powercinema ikke - Der er 2 udgange på tv-tuner kortet ( asus ) og hvis jeg bruger den øverste til antenne og den nederste til kablet fra vores viasat boks, så kører det fint i powercinema med alle kanalerne, men i vista mediacenter finder den ingenting, kun kanaler den ikke kan vise, hvor den så skriver "signalet tabt", men hvis jeg gør det omvendt så jeg har sort antenne i den nederste og viasat kablet i det øverste, så finder vista mediacenter programmet kun 2 kanaler, dr1 og tv2, som den kan vise i fremragende kvalitet. Så mit spørgsmål er, hvorfor kan vista mediacenter programmet ikke vise dem alle, og er der nogen der kan hjælpe?.
De ved som regel en hel del om det... men umiddelbart vil jeg gætte på at du skal lave noget opsætning af en slags.
Har selv næsten lige installeret Vista på min HTPC for at bruge deres MCE, så jeg aner ikke vildt meget om det, men prøv dig frem... Det er sådan jeg har lært det meste, jeg havde godt nok osse rigtig meget bøvl i starten med MCE.