"diagnosekort for enkel fejlsøgning på din pc.... Indsæt kortet, start maskinen og vent til kortet varsler en fejlkode, slå derefter denne koden op i brugerhåndbogen som er vedlagt, her får du svar på hvad det er som din maskine fejler.
Spar timevis med fejlsøgning med dette smarte værktøj."
wtf?`virker sådan noget? syns det lyder lidt for godt til at være sandt
Jeg tror ikke på den ... hvor jeg arbejder har vi forskellige dimser i samme stil som producenter har sendt os og de virker ikke.... vi har bla. en box fra Maxtor som tester diske og den melder kun fejl hvis printet er defekt.... den finder ikke bad sectors osv. - så det er værdiløst IMO - Chaintech sendte os også et print som ligner det du linker til og det var også hat og briller resultater det kom med.
Et kort til 109,- erstatter ikke mange års fejlsøgningserfaring eller en teknikeruddanelse.
Asus har længe haft sådan en på deres bundkort. Det angiver BIOS POST koder, og hvis den hænger kan man finde ud af om det er RAM, CPU eller noget syvende.
Det kortet kan kan man ofte selv udlede efter kort fejlsøgning.
Samme firma har en "harddiskkøler - der sikrer at din harddisk bliver hurtigere" orv hvad!!!! Sådan en skal jeg da bare have. en køler der gør harddisken hurtigere!!!! cooool 😎 🤡 🤣
Der sidder også sådan et display på mit 939 Abit bundkort. Så intet nyt her. Alene det at det også kan bruges til ISA slot, viser at det må være tudse gammelt.