Hvad kan man se over netværket? Der står at man kan se film fra en pc, men i hvilket format skal de ligge i? Kan jeg bare rippe mine dvd'er om til .iso også se dem fra Kiss'en eller skal de ligge som VIDEO_TS osv. Eller skal de laves om til .avi?
Hvis man optager noget på HD'en. Skal det så konventeres eller kan man bare brænde det ud på dvd'er også virker det i alle/de fleste dvd maskiner?
Jeg ved, at den kan laves kodefri så det er jo godt nok. Jeg skal ikke bruge HD til noget det næste lange stykke tid så det er heller ikke nødvendigt.
Findes der er bedre alternativ til Kiss'en? Det er især muligheden for at have film liggende på 1 pc som lokker.. og så også at man kan bruge den som "video". Men alle forslag er velkomne. Også gerne med HD forbindelse og evt. uden optage funktion.
Jeg fik det her fra Stroyer på hol.dk
Hejsa, nu har jeg så en VR-558 men det er næsten det samme.
1. Du skal bare installere Kiss-pc-link på "server" maskinen, og den tager alle de gængse video formater. 2. Hvis du optager noget på HD'en bruger du bare FTP protokollen til at smide det over på PC'en. Den optager i .vob ergo kan du bare brænde dem direkte.
Jeg har søgt i lang tid men har ikke fundet noget alternativ til kiss.