#3 Nej det er ikke specielt stort, men dog større end det du selv linker til 😉 Det var derfor jeg foreslog det, samt det at der er en super god luftgennemstrømning i det. Du skal dog være opmærksom på at PSU'en bliver placeret i bunden pga. den 200mm blæser der er i toppen.
Jeg skal have 700kr for det, men det skal afhentes. Hvis du bor langt væk kan jeg sikkert godt kappe noget af prisen. Der følger 2 stk. 30cm UV-katoderør med. Der er sygt god plads i og det har et godt airflow. Det er rigtig kvali.
#10 Jaa. Det er det som er problemet. Har ikke noget at sende det i. 😳 Skrev også i #6 at det skal afhentes. Det vejer 16,2kg ifølge edbpriser, så det koster 110kr at sende med Postdanmark, men det kan være ligemeget når jeg nu ikke kan sende det.
#12 hmm, kan du finde en papkasse der er stor nok til d. 1 i næste måned? jeg har ikke mulighed for at hente (17 år) om 1 år henter jeg det i min bil, men så lang tid vil du vel ikke vente? 🤡
rend da ned i det lokale supermarked og få en stor papkasse. og så skaffer du en masse gratisaviser fra banegården i byen, og så hjem og pak lortet sammen. Det kan helt sikkert gøres gratis.
#16 Ja for satan 😀 Vi har sgu fået en knægt til at samle selv i stedet for den dyre og nemme løsning, og nu sidder du og finder løsninger for mig også. Det er fandme godt vi hjælper hinanden her på HWT 🤣
#18 Hehe. Ahh, den går jeg sku ikke med på 😲 Har kæmpet med blod, sved og tårer for at få det solgt. Ingen har villet købe det (for den rigtige pris) pga. at det skulle afhentes og så tænker jeg ikke på at gøre noget så simpelt som at skaffe en papkasse gratis 🤡
#20 Jep det er fint med mig. Jeg vil bare af med det. Det er for stort og tungt for mig, men det er uden tvivl det bedste kabinet jeg har haft, og jeg har haft omkring 8.
#23 Ja, TT er satme kvalitet i mine øjne. Tror nu også generelt det er deres køling folk har noget imod. De går jo tit på kompromis med ydelsen pga. designet.