well du kan måske prøve at få et job som it-supporter , der er masser af supportcentre (fx TDC i Århus) - eller tage den ekstreme , der findes masser af supportjob for dansktalende i udlandet (sverige, Irland, Spanien mfl) - de store firmaer ofte har andre firmaer til at klare deres support. en mulighed i DK er tradimus , men det ligger på frederiksberg. De sørger for oplæring - du skal jo så nok ikke forvente du bliver support specialist med det samme, men tid i jobbet lærer man en del.. men det kan være et job hvor folk sviner en til, på trods af deres egen manglende viden om tingene....
der findes MANGE former for support - nogle kræver certificeringer (som kan kræve en del læsning) . andre kræver enkelte kurser - andre kræver at du har en længeregående uddannelse (vi snakker +8 år for dit vedkommende - så det er nok ikke dem du vil ud i).. men hvis man har flair for systemer og deres logik - så kan det tillæres - har været på en del "avanceret" "udvidet" kurser der var på latterlig lavt niveau.