Det ser da interessant ud det projekt her.
Tillykke med din G0 stepping, heldige asen. Købt i DK eller hvor?
Du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at køre med alle de RAID arreys. For at kunne udnytte de 8GB RAM, skal du over i 64-bit, og det er der ikke ret mange producenter der laver drivere til, så dem der er, de er ofte elendige, især til Vista. Men det finder du jo nok selv ud af, på den hårde måde, desvære.
Som du selv nævner, så kommer der en del flere kølehoveder i dit nye system, så du skal have noget mere kraft til at cirkulere vandet, da den megen slange også har en stor modstand, til trods for det er 12mmID. Så hvis jeg var dig, ville jeg smide Hydoren ned som dykpumpe, placeret nede i mælkejungen, og så din nye D5 pumpe oppe i/ved computern, så kommer der til at være et godt flow i systemet.
Hvis ledningen til Hydoren er et problem, så skal du bare igang med kabelsko og noget krympeflex, så kan du forlænge den til så lang en ledning du vil, så den kan nå fra stikkontakten, helt ned i bunden af jungen.
Men en helt anden side af sagen, og det er luft.
Har du smidt et reservoir oppe i huset, til at fange luften, og til at fylde vand på systemet med, eller er der "kun" mælkejungen?
Har du evt. lavet en påfyldnings slange ned til mælkejungen?
Da du sagde 1 box, til alle 6 hdd, så troede jeg du ville lave én stor køleblok (til hver side), hvor der kan sidde 6 hdd.
Det gør at alle vibrationerne fra de 6 hdd vil modarbejde hinanden, så der er mindre resonans der skal støjisoleres for.
Hvilket lydisolerende materiale har du tænkt dig at bruge til dine hdd?