Personligt ville jeg jo nok vælge at sætte mine hoved tlf. til forstærkeren og styre det hele der fra...
Men rent professionelt, så anbefaler vi ihvertfald vores kunder i denne situation, at få et par USB hoved tlf. Det er der flere gode grunde til, men den helt klart bedste er at USB jo bekendt er hot-plug, og desuden køre langt størstedelen af dem med på en USB audio device driver, som er std. i langt de fleste styre systemer, så ingen roden med drivere osv. Og så vil enhver Windows installation automatisk indstille det tilsluttede usb headset til at være default audio device, når du tilslutter det. Dvs. at når du sætter det til så ændre du hele windows til at køre på headsettet istedetfor dit lydkort, uden du skal gøre andet end at sætte det til.
Ligeledes når du tager stikket ud igen, så vender windows tilbage til den oprindelige setup 😉 (Lettere kan det vist ikke være)
Der kan self. være nogle lydkvalitets issues med at køre med sådan noget, men i den sammenhæng, så kan jeg da fortælle dig at DAC'en i NADs receivere er ekstremt kedeligt lydende, og jeg er 110% sikker på at DAC'en på dit lydkort er bedre! Så gør dig selv en tjeneste at købe et analogt signal kabel og brug det istedetfor. NAD forstærkeren ellers fejler bestemt ikke noget, men DAC delen er bare noget juks...