Hej Allesammen, Peter her. Trustpilot er mit koncept. jeg vil utroligt gerne høre alle de bekymringer folk har om sitet. jeg ved ikke om jeg må linke her, men hvis man går ind på siden og trykker på om os og så kontakt, kan man få fat i mig direkte. jeg svarer hurtigst muligt.
vi er et par drenge om konceptet og vil gerne gøre det bedst muligt, så alle gode råd og forslag til at gøre ting bedre, er meget velkomne.
jeg vil gerne imødekomme et par punkter der er blever rejst her:
antallet af bedømmelser:
Vi har netop indført at man skal have ti bedømmelser før farvemarkøren slår ud. før det kan man stadig se ti ratings, men vi gør opmærksom på at den endnu afventer ti bedømmelser. efterhånden som vi får feedback fra brugerne, vil vi løbende justere dette tal. vi ønsker ikke at rejse en falsk alarm på et tyndt grundlag.
folk der har handlet mange gange ved et sted og altid har været tilfredse, men siden har alligevel dårlige bedømmelser
enkelte folk kan jo godt have haft en dårlig oplevelse, og jeg synes det er fair at de ser dagens lys. efterhånden som antallet af bedømmelser stiger, jo mere retvisende bliver billedet.
"skod forretning med på grund af få negative bedømmelser"
vi har med vilje sat kravet hårdt. feks står der på pricerunner at pixmania er "god". det synes jeg ikke. jeg synes den skal ligge i kategorien under.
alle kommentarer er velkomne, og jeg vil prøve at svare hurtigst muligt omend det hele er lidt presset. jeg håber meget at folk vil give nogle bedømmelser. i kender sikkert allesammen imdb, jo flere bedømmelser der er, jo mere retvisende bliver billedet.
MVH
Peter