Det var min første gang jeg benchede solo, havde benchet med Carpe^Diem dagen inden men damen tørede tøj i kældere og derfor fik vi de VOLDSOMSTE kondens problemer Hele toppen af boardet omkring cpuen havde kondendens dråber.
Næste dag var jeg EXTRA hård med sealstring og fik issuleret MEGET bedre
Der blev benchet med disse materialer:
Qx6850 ES tak Hardware-test.Dk :D Abit Ip35 Pro 2x1Gb Cellshock PC8000 Raptor 36 Gb 16 Mb edition. CPU pot from LittelDevil. Crosair 520 Watt PSU.
Det var 0.1 sekunder fra at slå min gode ven SIOUX i SuperPi mod 1M Fik dog ikke gemt det da jeg åbnede for mange programmer samtidig IDIOT = Reboot
Issulering.
Selve riggen mens vi flyver afsted med hele 3000@4800 Mhz og alle 4 kerner enabled.
ja skal ned ogprøve igen nu her, Har vist lidt tøris endnu. Vil slå FUCKING gerne have den WR i 3dmark06 på 9000 Points... Sidst fik jeg skide 8000 med et DualCore. og 545 x9 :D
det ser da najs ud... men kan du ikke lige smide et link til din tøris kontainer. da jeg har i tankerne at prøve noget ln2 overclocking og så ville det da dejligt at se prisen på sådan en
Ln2 kan i godt få uden CRV nr hos Airliquide i Horsens. Jeg varellers overbevist om at man ikek kunne, men han der fortalte mig det ved heller ikke altid hvad han snakker om.
Duniek fra Vores forum laver finepots. pedders skal selv have en så måske i kan dele fragten
som ejg allerede har skrevet inde i octeamdenamrk forumet, så burde i låne jer et par 2900xt og nogen pots til dem og slå verdens recorden på 27k 😎 det kan da nok ikke være særlig svært var 😛
#22 haha 😀 jeg tror næppe jeg har noget at kunne tilføje til jeres liille eventyr der, self ud over mit grafikkort 😛 jeg bor på sjælland, kalundborg området. jeg ved ikke hvor i befinder jer.
#Alle ang. ram, Nosfer@tu havde problemer med CL3 og derfor var han noed til at koere med CL4, evt. bliver der koert 4-4-4-4 naeste gang naar jeg er med :D.
Hey oli 😀 Martin V.R. lærte mig lidt om de Cell Shock ram i lørdags. Gælder P35 chipssæt, Sæt timmings til 5-5-5-15 el 12 og så gi den 2,45V. Det sparker røv ska jeg hils og sig :yes:
Vi må bare finde et bios mod program der virker med x2900xt kort da jeg har flere modeller bioser og flere flash programmer der virker men ingen mod program
#33 de tmå kunne lade sig gøre, fordi det gjorde kinc da så vidt jeg ved. ellers hvordan fik ham og den anden så meget? men er i ikke et sted i jylland eller sådan noget?
så det bliver ligesom en ting til siden eller en ting til nosferatu til hans forsøg? fordi det skal måske lige være på plads inden vi skriver, ellers går den nok ikke.
#45 Vi kan godt prøve, men tror ikke de vil gøre det. #46 XS spirit er at hjælpe hinanden og hele tiden nå længere og Kinc er XS Legend så jeg kan love dig for at hvis Kinc måtte og alt hvad han kan og må hjælpe med vil han hjælpe med.
Super nice der Nosferatu ! Skulle selv faa noget tøris i løbet af ugen 🙂 Har anskaffet mig en E6700 og glæder mig som en lille dreng før juleaften. Har lige testet mine ram 4.4.4.4 fsb 465 4:5=1162,5 ved 2.6v 3.3.3.9 kunne de klare fsb 450 1:1 2,6
Har lavet en pot på arbejdet 🙂 Issolering købt Tørisen får jeg også fra arbejdet 😀 De har nogle pasnings ringe der skal krympes. Det eneste jeg er lidt nervøs for er issoleringen af mainbordet. Kunne virkelig godt taenke mig at lave en pot til ram, men det får jeg ikke tid til ☹
63# Den er pakket ind lige nu saa der er ikke saa meget at se. Og mit webcam tager meget daarlige billeder. Men haaber paa lillebror kommer og tager nogle billeder naar tørisen kommer.
Damm jeg har lige coated mit Ga-P36 DS4 med negl grunder eller noget til at desinficer negle med før man putter lak paa. Rode konens "hylde gennem og fandt en lille flaske med en lille pensel i med en klar væske der stank meget grimt. Fint det må være neglelak tænkte jeg og gik igang. Konen kommer hjem og spørg hvad jeg laver med hendes negle klimbim. Jeg forklare hende hvad jeg er ved, hvorefter hun siger det ikke er lak ☹ Nu maa jeg se imorgen om det har overlevet
Jeg kan ikke forstå dem der ocer med ln2 eller tøris hvorfor de ikke bruger dette her beskyttelses lak der er beregnet til at beskytte elektronik mod vand det er mega nemt at bruge og danner en blød plasthinde der er nem at fjerne igen og man kan lodde igennem det og der er til mindst 50 mobos til ingen penge
Du kan fjerne det med kontakt rens og propylalkohol og jo det klare fint minus grader da det er udviklet til elektronik der skal være udendørs året rundt
#81 Kontakt rens og propylalkohol skal du passe på med at bruge på et bundkort. Jeg prøvede at bruge det på et Abit bundkort og det fjerner det lak der allerede sidder på et bundkort.