#3 skulle være en ny engine specielt lavet til far cry de bruger og ikke den gamle, hørte det i en video som var med en af dem som er med til at lave spillet. Lyder til at blive total nice med masser af våben og køretøjer. Nice pc du har dig, gav den lige 5 stjerner 😀
#4 jeg har samme bundkort som dig (asus striker extreme) liggende, og også en Thermalright 120 ultra extreme, og kan den godt være der for det kobber der er omkring CPU socklen ?
#6 you got mail😉 Ja det bliver satme fedt, så skal det bare blive den 25 September, så bliver der tryk på de forskellige server man kan hente demoen fra 😀
kan det køre på mit system hvis jeg nu invisterer i 1 stk 8800gts 640 da jeg har planer om at invistere i en lille 26" fladskærm/fladskærms tv og så bruge det som pc skærm
#16 🤣 🤣 🤣 🤣 Tror jeg har fundet ud af hvad det er, de siger der er lagt en skildpadde ind som man skal finde, og så kan man sende et screenhots ind med det, og man kan intet vinde ved det, wow siger jeg 😴
#11 damn en nice video, den er værd at vente på 😀 glæder mig endnu mere til spillet kommer 😉 , får en god ide om hvordan spillet bliver at spille når man ser den video