Div blæsere starter men ellers ingen aktivitet....

Bundkort / CPU d.  28. august. 2007, skrevet af Chrisp
Vist: 265 gange.

Chrisp

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 08:45:03
Svar/Indlæg:
617/52
Mener der er diverse bip koder for ram og grafik ved evt. fejl, så tvivler på problemet ligger der...

Kan det være et tegn på CPU er stået af... burde den ikke komme med et bip eller noget hvis CPU ikke virker, eller er det måske netop derfor der ikke kommer noget bip, fordi CPU ikke virker mere?

Holst

Overclocker
Tilføjet:
28-08-2007 09:03:55
Svar/Indlæg:
209/8
Jeg har før haft set en CPU der var stået af. Der skete som du siger intet andet end der kommer en sort skærm.

😩

~ashes~

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 09:26:31
Svar/Indlæg:
828/108
Nu ved jeg godt det er rimelig far-fetched det her, men jeg har lige haft samme problem med en PC, haft både motherboard og cpu sendt til RMA og købt nyt der skabte samme problem som det du beskriver, til sidst fandt jeg ud af at intet fejlede noget andet end en latterlig VGA til DVI konverter der var FUBAR :)

Men problemet passer perfekt på din beskrivelse!

BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
29-08-2007 13:56:14
Svar/Indlæg:
1186/81
Har også prøvet det hvor det kun skyldtes at mine 2x1024 dual ram sad i de forkerte slots 😕 men prøv dig frem og håb på det ikke er din hardware der er gået sig en tur

Chrisp

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 16:46:43
Svar/Indlæg:
617/52
hehh... fik nyt bundkort og CPU hjem idag da jeg var sikker på det var CPU/Bundkort der var problemet, så opgraderede lige når det nu alligevel var... 😛

Da jeg så havde samlet det ny, var problemet der sq stadig... 😲
Som det absolut sidste -dohh- checkede jeg rammene.. og sørmer... det viste sig den ene stang er stået af... /&%¤#" :no: 🤡

Såeh..... nu skal jeg vist lige en tur i "sælges" med det gamle hw.. hehe