#42 Er tråden her tiltrængt? Det er jeg altså ikke enig i...
Selvfølgelig skal folk have lov til at brokke sig, og vi kan fra crew's side godt tage kritik, men nogle gange bliver jeg bare lidt træt af, at de folk, der brokker sig, ikke selv gør noget for at gøre siden bedre. Det er lidt for nemt bare at læne sig tilbage og kritisere det, andre gør.
Til gengæld har jeg utrolig meget respekt for en bruger som The Heatkiller, som har påtaget sig at arrangere OC-LAN. Kan vi ikke få noget mere af den slags? Det gør virkelig HWT til et bedre sted. Det kunne fx også være fedt, hvis vi fik nogle flere gæsteartikler tilsendt, men mindre kunne også gøre det. Jeg nyder fx også at se, når en nybegynder får et ordentlig svar eller et ordentligt link som svar på et spørgsmål i forum, og jeg kunne godt tænke mig at se flere af den slags seriøse indlæg. Vi kan ikke rigtig bruge kommentarer som "Du får aldrig solgt det til den pris", "Der har været 1000 tråde om det for nyligt, søg i forum, før du spørger" eller klassikeren "søg på Google".
Hvis I vil have, at HWT skal handle om hardware og overclocking, så skriv noget om hardware og overclocking. Skriv om jeres resultater, og hjælp andre til at få nogle gode resultater. Crew tester hardware og skriver artikler, forum er op til jer. Og hvis I ikke vil have, at crewmembers skal opføre sig som politi, så gør politiet overflødigt, og behandl hinanden med respekt. Vi er ikke ude på at genere nogen, selvom nogen antyder det modsatte.