regler på siden

Om siden d.  28. august. 2007, skrevet af Martin.v.R
Vist: 1103 gange.

Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 11:43:04
Svar/Indlæg:
8555/439
nu i har så travlt med hva man må,så kan i ikke engang selv overholde reglerne på siden 😀

for 2 md begyndte i at lave så meget om på reglerne,at det næsten ikke er sjovt at være her mere. :no:

og nu begynder et Skribent ,at hænge folk ud :'-( hva sker der lige her på siden. (det er forbudt,mig bekendt) må vi nu også hænge folk op med navne???? så er det noget nyt.
sko
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 11:49:16
Svar/Indlæg:
1954/464
hænger egentlig ikke nogen ud..

jeg skriver bare at han har snydt mig, og dem som handler med ham bør passe på.

jeg gider ikke gøre mere ved det, udover at jeg selv aldrig handler med ham igen.

hvis du læser tråden, så kan du se, at jeg ikke ønsker at der skal gøres mere ved det, men at det bare er en oplysning.

og hvilke regler refererer du til, som gør det så surt for dig at være her.?


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 11:56:31
Svar/Indlæg:
8555/439
vi har aldrig før måtte hænge folk ud her på siden,som vi har handlet med.
men når man er en Skribent,så kan man bare gøre som man vil? der er nu en mere,som gør lige som dig sko 😉 hvor smart er det.

så ring da til Politiet/B.T/EKSTRA BLADET.

du ved lige som alle os andre,der er en vis risiko ved at handle på den måde 😉

så du kunne bare sende pr: efter krav.


sko
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 12:05:37
Svar/Indlæg:
1954/464
# 2

har du læst hele tråden?

hvis du har så vil du også se min begrundelse for det.

jeg mener at jeg har gjort alt hvad jeg kunne for at gøre ham opmærksom på problemet.

samtidig vil du også se, at fordi jaec er en kendt bruger, også af mig, så valgte jeg at se bort fra kravet om at pengene skulle stå på kontoen.

mener overhovedet ikke at jeg er hævet over reglerne.

ring til politiet/ekstrabladet. Seriøst!

læs nu tråden, det er 275 kr det drejer sig om.


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 12:21:01
Svar/Indlæg:
8555/439
ja det er 275,- men du kunne jo have tjekket din konto om de var overført, før du afsendte varen. hvis du ikke har beviser, så mener jeg ikke at du kan tillade dig at hænge en bruger ud på siden. selvfølgelig er det surt at miste nogle penge, men af skade bliver man klog og af mere skade bliver man som regel klogere.


sko
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 12:31:07
Svar/Indlæg:
1954/464
# 4

hvad vil du have jeg skal fremvise af beviser.

kan som sådan give dig alt.

jeg har pakkeseddel for min afsendelse.

kan vise kontoudtog fra den dato til idag

jeg kan fremvise logs skrevet med ham på msn.

jeg skrev tråden i torsdag og har siden da skrevet til ham på msn 4-5 gange for at opdatere ham med hensyn til tråden.

har tjekket kontoen idag også.

så synes ikke lige jeg kan gøre mere.

og hvis du havde læst tråden, så ville du også have set, at jeg havde gjort alt det ovenstående.



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
28-08-2007 12:35:24
Svar/Indlæg:
14079/622
->Martin.v.R

Det har været ganske almindeligt så længe jeg kan huske, at man laver en tråd hvis man bliver snydt. Ellers kan folk jo bare blive ved med at snyde, og hvor fedt er det lige ? 😕
Synes ærlig talt at du skal holde op med at føle dig så forfulgt - der er ingen særregler for skribenter - og heller ikke i tilfældet her.

Er enig med dig, at det altid er en god ide at vente med at sende en vare, før der er penge på kontoen. Men det gør det ikke mere i orden, at "jaec" lader være med at overføre dem - og af den grund synes jeg det er ganske i orden af lave en tråd om det. Hvis det så viser sig, at et eller andet er gået galt for "jeac", må han stå frem så hans navn kan blive renset.


bjuufah
 
Superbruger
Tilføjet:
28-08-2007 12:37:54
Svar/Indlæg:
161/12
Synes det der med at skulle tjekke kontoen inden man afsender selvfølgelig er vigtigt hvis det er mange penge det drejer sig om, men uanset hvad retfærdigøre det vel ikke at snyde ? Skulle det være okay at snyde fordi sælger ikke har tjekket om pengene er overført ? Det iver ingen mening i min verden ihvertfald


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 12:39:24
Svar/Indlæg:
8555/439
forfulgt 😀 næ det er jeg ikke,men det gør ondt,at se det i gør ved siden :'-(



sko
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 12:40:54
Svar/Indlæg:
1954/464
# 8..

hvordan ødelægger vi siden?

og hvilke regler er du refererer til der er blevet indført?


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 12:43:19
Svar/Indlæg:
20170/383
#8

Jeg kan sgu heller ikke rigtig følge dig. MEn jeg har så også kun været bruger her i under et år.


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 12:53:08
Svar/Indlæg:
8555/439
#8
😀 gider ikke bruge mere tid på det,jeg siger bare ? bliver i ved på den måde som det har kørt de sidste par:md ,så køre i siden ned.

regler ? det som ikke er skrevt,men har været der før.

i lavede også nogle nye regler lige før sommerferien? de står skrevet det samme sted 😉

men det er ved at blive en side hvor folk kaster med muder 😀 så kan vi lige så godt melde os ind i en strikkeklub.


vi er her for at overclocke,og hjælpe andre som vil det samme,salg/køb er måske meget godt,men det har ikke noget at gøre med htw/oc, at gøre.

og fordi i ikke ved hvordan man handler, kommer vil ikke os andre ved............ 🤡


riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 12:54:31
Svar/Indlæg:
7241/274
Lige mine ord Martin...


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
28-08-2007 13:03:43
Svar/Indlæg:
14079/622
->#11

"og fordi i ikke ved hvordan man handler, kommer vil ikke os andre ved............"

...hvilket så er grunden til, at du blandede dig i flere salgstråde, hvor du mente at prisen ikke var rigtig ? Det du siger er jo uden sammenhæng, og meget ukonkret - så vi kan sådan set ikke bruge det til noget som helst ?

I skal være mere end velkomne til at komme med forslag til hvordan vi kan gøre siden bedre.
Men direkte at sige at vi, som bruger oceaner af tid på at køre siden ulønnet, direkte ødelægger siden, er simpelthen noget svineri efter min mening.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 13:12:54
Svar/Indlæg:
20170/383
#13

Kan kun være enig med dig.


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 13:16:01
Svar/Indlæg:
8555/439
...hvilket så er grunden til, at du blandede dig i flere salgstråde, 😀 🤡
så skulle jeg lige havde et gog mere 😉 🤡 😀

det kan jeg ikke bruge til noget,jeg blander mig heller ikke i folks priser,efter det der skete lige før sommerferien 😉

men det handler om den måde Admins,bruger deres magt på, hvis i havde en ( 😲 ) der kunne kaste op,så ville jeg bruge den 😀

siden skulle handle om htw/oc/hjælp,
gider sku ikke se/hør om dumme folk der ikke kan handle.


SLUT her fra.................


Gr00wer
 
Overclocker
Tilføjet:
28-08-2007 13:27:33
Svar/Indlæg:
200/19
Martin VR har dælme også svært ved at følge dig i det der.. hvad er det for nogle regler du føler dig forulempet af? det kan jeg overhovedet ikke se udfra det du skriver 😐

du har da rodet dig ud i noget kritik som er ubegrundet i mine øjne.. siden kører da noget bedre end før den blev opdateret? og folk opfører sig da generelt pænt herinde så det er også fint at være her? 🙂

+ når folk (måske) snyder i en handel er det da fint andre bliver informeret om det, så går det jo ik ud over flere personer.. du siger jo selv vi er her for at hjælpe hinanden og jeg synes nu det er fint man lige får besked om en der (måske) har snydt en anden i en handel.. det er da en hjælp ?


balder
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 13:42:30
Svar/Indlæg:
367/3
En af de gode ting her på siden er at man gennem tiden altid har kunnet stole 100% på de handler man har gennmørt med de faste brugere. Jeg har sendt, og modtaget varer et par gange på trods af at pengene endnu ikke var gået ind. Og har altid modtaget penge/varer som aftalt.
Det er sørgeligt at det ikke forholder sig sådan længere, og jeg synes det er iorden at man gør opmærksom på problemet.

Martiv.v.R: Der er ikke hoved eller hale i dine argumenter. Det forkommer mig at du må have andre motiver, eller et udestående med sko.


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 14:04:38
Svar/Indlæg:
6293/359
Jeg synes heller ikke siden er så god og spændende som den har været tidligere. Og det har helt sikkert noget med folks opførsel at gøre. Det er blevet moderne at hænge folk ud. Eller rettere sagt: det er min opfattelse, at hvad end man skriver af positive ting så er der en eller anden lille gnalling, der skal kommentere det nedladende og negativt. Og det er hvad det hele er ved at være baseret på. Negativitet.

Det er jo ikk sjovt at poste en tråd mere, når de første par kommentarer altid er til at lukke op og skide i. Og jeg gider ikke finde eksempler på det jeg siger, da det trætter mig, at folk altid vil se beviser for hvad man siger, i stedet for at bruge det indvendige af hovedet...

sko jeg kan ikke lide din tråd generelt - se også bare hvilke tråde det har startet, hvor folk bliver hængt ud og skal slås ihjel på alle mulige bizzare måder... Selvfølgelig er det bare for sjov, når folk skriver sådan, og jeg har da også selv skrevet noget sjovt i din tråd. Men vi kan ikke se bort fra at vi baserer alt det gode (og sjove) på negativitet.. 😉

/hygge 🙂


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 14:11:48
Svar/Indlæg:
5600/32
#18, Det er der nu ikke noget nyt i.. Du skulle bare se trådene om den gode Uffe med Chippen og Guncity.. 😕


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 14:28:01
Svar/Indlæg:
6293/359
#19 ja ok den kender jeg ikk lige - men lyder ikke rart

Nu skal det heller ikk forstås at jeg ikk kan tåle noget gas, for så var jeg aldrig nået op på 1542 svar. Men det ku være vi skulle stoppe lidt op mens legen er god, tænke os lidt om, og så komme videre på en anden måde? 🙂

Gider ikke lyde pædagoisk som Arne fra Jul på Vesterbro, men det kan være svært at formulere sig, når der har været mudderkastning i over 2 mdr. nu 😕


Don
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 14:43:31
Svar/Indlæg:
644/8
#19 hvad er det egentlig sket med chippen, de havde da alle mulige brugbare ting, så som neon lys og plastik kugler til legetøjs gevær?

Synes det er etproblem hvis alle har "ret" til at hænge alle ud. Førhen var det ens eget problem hvis man blev snydt, der gad folk ikke hinanden whine...



#22
sko
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 15:42:52
Svar/Indlæg:
1954/464
# 18
at du ikke bruger så meget tid herinde...det synes jeg er synd...

jeg bruger selv heller ikke så meget tid herinde længere....tror efterhånden at andre ting spiller ind også.

jeg går heller ikke på nogen som helst måde ind for at man foreslår selvtægt, og jeg mener heller ikke man skal hænge nogen ud.

men hvis det er en som mange stoler på, så siger jeg bare at de skal passe på. jeg siger jo ikke de ikke skal handle med vedkommende, men at de kan have mine erfaringer i tanke hvis de handler.

og jeg mener heller ikke jeg hænger nogen uberettiget ud, da jeg synes jeg har givet meget lang snor, og har ok dokumentation i sagen.

# 15
tror mange er glade for din hjælp omkring oc osv, hvor du helt klart har nogle kompetencer.

mange er dog måske også lidt trætte af, at du altid er efter folk på hwt.dk.

det er jeg personligt.


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 16:12:31
Svar/Indlæg:
4230/89
#20 lad mig definere det således, at den tråd jeg læste omkring uffedrengen:
har du nogensinde set en blive henrettet på et offentligt forum..? nej, okay, det har du så nu 🙂

han blev da godtnok hængt ud på samtlige mulige måder man kan blive hængt ud på 🤣 (har en kopi af tråden på hol.dk hvis det har nogen interesse 🙂)


#22, det er nu også min opfattelse, at hvis der har været problemer ang. handler osv. og man enten ikke kan komme i kontakt med personen i noget tid, eller man bare ikke kan finde ud af noget fornuftigt med ham, så plejer der altså at blive oprettet en tråd her, for at advare andre mod ham, og håbe han måske kommer med pengene hvis han bliver "hængt ud"...

det er der altid blevet gjort, og det ændre da ikke på noget fordi du som skribent også gør det 😉


#24
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 16:27:49
Svar/Indlæg:
4689/105
#23 jeg vil da gerne se den tråd.


IronFist
 
Superbruger
Tilføjet:
28-08-2007 17:15:48
Svar/Indlæg:
409/12
#0: Hvad havde du egentlig forestillet dig ? Skulle det være forbudt at oplyse at man er blevet snydt i en handel og oplyse hvilken bruger man er blevet snydt af. Skulle Crew så slette disse indlæg, så fuskeren kan fortsætte med at snyde, mens brugerne er totalt uvidende ?

Dit indlæg og din holdning giver ingen mening overhovedet 😕


#26
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 18:35:33
Svar/Indlæg:
4689/105
#25 Tror nu hellerikke så meget, det er fordi han har noget imod at "snydernes" navne/brugernavne bliver oplyst. Det er fordi at det er imod reglerne og så gør hwt-crewet det selv.

Jeg synes også det er ok at de bliver hængt ud. Bare ikke når det er imod reglerne. Når det er imod reglerne kan man gøre det et andet sted IMO.


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 18:54:38
Svar/Indlæg:
2676/147
#26

Tror du er inde på noget af det Martin.v.R vil frem til os.

Hvis det er imod reglerene, så synes jeg man skulle tage de regler, kigge på dem, og så lave dem om måske ? Eller baare holde sig til dem, som de nu engang er.

- ser dog udtil at der intet står om det i reglerene mere ....

/Tahiti


IronFist
 
Superbruger
Tilføjet:
28-08-2007 19:00:35
Svar/Indlæg:
409/12
#26

Ja, okay kan godt se hvad du mener hvis du hentyder til (4. Personlige angreb er ikke velkomne.) Men det her er da en undtagelse de fleste er indforstået med, vil jeg da gå ud fra.


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 19:23:24
Svar/Indlæg:
8555/439
lige kort indslag.
jeg har ikke noget mod (FOLK) her på siden 😉
den her er side skulle gerne være et rart sted,at komme og tale om htw/oc + lidt fis 😀

tak til
riska
CF
Don Kam
Mathis77
matt??
Tahiti




!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 19:28:11
Svar/Indlæg:
3944/384
Det er spændene hvor denne her side bevæger sig hen... Det går ihvertfald ned ad bakke pt.



Shake


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 19:32:17
Svar/Indlæg:
8555/439
og !-!Shake!-! 😉


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 20:45:17
Svar/Indlæg:
4107/224
#30 Nu du siger det.

Jeg synes også at siden har bevæget sig i den gale retning her på det sidste.
Det håber jeg at der bliver rettet op på, så vi igen kan Overclocke og snakke om Hardware i fred og idyl (Peace 🤡 )


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:05:00
Svar/Indlæg:
20170/383
#29

Hvad skal det gøre godt for at takke??

Ved ikke om siden har bevæget sig i den gale retning. Men der er lidt for meget negativitet i mange af indlæggene.

EDIT: har lige rettet lidt, jeg vil da ikke sidde og være skyld i negativitet her på siden 🙂 🤡


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:09:26
Svar/Indlæg:
3485/76
#32 ja det går helt klart den gale retning, den første tid jeg var herinde var der nye tråde og nye besvarelser med 5min.'s mellemrum næsten døgnet rundt og nu er det de samme kedelige tråd der køre igen og igen og igen og jeg tror HELT KLART det har noget med tonene at gøre.
og vi gik vist også lidt over stregen igår, selvom det dog bare var en spøg og vi har vist også undskyldt. jeg har i vært fald. 🙂


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:10:13
Svar/Indlæg:
3485/76
#33 hvis nu du kigger dit eget indlæg 😉 overvej lige hvor negativt det var !


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:14:04
Svar/Indlæg:
2676/147
#33

Vil da gerne i rundkreds med Martin.v.R - bor jo heller ikke så langt fra ham 😀

just name thet where and when - and ill be there 🤣

- ser det nu ikke som at pive, men at give min mening til kende.

/Tahiti


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:17:20
Svar/Indlæg:
20170/383
#35

jeg ved det skam godt 🙂

Jeg ved heller ikke helt hvad meningen med denne tråd er. Men altså jeg sad og kiggede lidt igennem nogle tråde idag, og i mange af dem blev der godt nok hakket meget på folk over mere eller mindre ingenting.


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:26:53
Svar/Indlæg:
4107/224
#37 Det er Dét der især skal rettes op på. sproget fra bruger til bruger synes jeg.
Ved godt at meget af det er for sjov, men mange folk ser det ikke altid som en joke og bliver stødt eller på en eller anden vis påvirket af det, og så bliver mudderkampen startet, og det sker lidt for tit synes jeg.



Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:34:16
Svar/Indlæg:
2620/327
Sådan en tråd som denne gør jo også virkelig meget for stemningen på HWT 😕


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:36:32
Svar/Indlæg:
20170/383
#38

Det har du helt ret i.

Der er også lidt for mange der sender en sviner afsted. Men så smider de også lige en smiley på, for så tror de ikke det er så slemt. Selvom det stadig er det.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:39:45
Svar/Indlæg:
20170/383
#39

Sådan som jeg ser det er det heldigvis også kun et fåtal der brokker sig meget over siden. Jeg er i hvertfald rigtig glad for siden 🙂


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:43:00
Svar/Indlæg:
3485/76
#39 men den er tiltrængt dog !


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 21:51:19
Svar/Indlæg:
4230/89
#42 😲 hvordan..!??

tråden her handler om at siden(åbenbart) er på vej ned, og at vi alle skal dø...!!!

stortset alle der har skrevet i denne tråd, har været her på forummet i lang tid, så hvorfor nu begynde at sprede sådan en træls stemning...

det kan da godt være vi er blevet tyndet godt ud med en masse nye brugere, og hvad så..?
hvis de snakker for meget, og spørger for dumt, så lad vær at svare 😛
personlig ved jeg da godt at hvsi jeg vil se lidt af "Lars sindsyge OC" eller Nosferatu's ´V'mods, så smutter jeg da bare ned i "OC" delen...

ingen grund til at blive hængende oppe i "hjælptilnytsystem" delen 😀


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 22:01:26
Svar/Indlæg:
4107/224
#43 Det er nemli' rigtigt, men må også give lumske ret. siden er tiltrængt, og det bliver ikke ligefrem bedre. ikke hvad jeg kan se da.

Nu har jeg ''kun'' været på siden i et år og nogle måneder, så jeg kender ikke helt til det helt gamle OC.dk og ligeledes HWT.dk.
Men på det år hvor jeg har været her, er vi (ja undskyld) kommet et kæmpe skridt hen imod HOL som alle snakker om at vi netop ikke ligner. men det er jo det det bliver til i sidste ende!

Så hvis vi skal fortsætte, så synes jeg vi skal gemme alle de åndsvage og latterlige bemærkninger væk og så starte på en frisk.

Håber der er nogen der vil støtte mig i dette.



lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 22:05:44
Svar/Indlæg:
3485/76
#44 jeg støtter og kan kun give ret ! 🙂


Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 22:33:42
Svar/Indlæg:
2620/327
#42 Er tråden her tiltrængt? Det er jeg altså ikke enig i...

Selvfølgelig skal folk have lov til at brokke sig, og vi kan fra crew's side godt tage kritik, men nogle gange bliver jeg bare lidt træt af, at de folk, der brokker sig, ikke selv gør noget for at gøre siden bedre. Det er lidt for nemt bare at læne sig tilbage og kritisere det, andre gør.

Til gengæld har jeg utrolig meget respekt for en bruger som The Heatkiller, som har påtaget sig at arrangere OC-LAN. Kan vi ikke få noget mere af den slags? Det gør virkelig HWT til et bedre sted. Det kunne fx også være fedt, hvis vi fik nogle flere gæsteartikler tilsendt, men mindre kunne også gøre det. Jeg nyder fx også at se, når en nybegynder får et ordentlig svar eller et ordentligt link som svar på et spørgsmål i forum, og jeg kunne godt tænke mig at se flere af den slags seriøse indlæg. Vi kan ikke rigtig bruge kommentarer som "Du får aldrig solgt det til den pris", "Der har været 1000 tråde om det for nyligt, søg i forum, før du spørger" eller klassikeren "søg på Google".

Hvis I vil have, at HWT skal handle om hardware og overclocking, så skriv noget om hardware og overclocking. Skriv om jeres resultater, og hjælp andre til at få nogle gode resultater. Crew tester hardware og skriver artikler, forum er op til jer. Og hvis I ikke vil have, at crewmembers skal opføre sig som politi, så gør politiet overflødigt, og behandl hinanden med respekt. Vi er ikke ude på at genere nogen, selvom nogen antyder det modsatte.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 22:38:32
Svar/Indlæg:
20170/383
#46

Man kunne måske få det kvindelige crew til at være lidt mere synligt på forummet.

Der er nu ikke noget som kvinder til at skabe en god stemning 🙂



Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2007 22:42:12
Svar/Indlæg:
4107/224
#47 God pointe 🙂


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 09:44:34
Svar/Indlæg:
6293/359
Sorry har ikke lige fulgt med i et døgns tid 🤡

men #22 : min kære sko - jeg bruger jo masser af tid herinde, selv når jeg er på arbejde (når der ikk er noget at lave altså). og jeg brænder for dette forum. Jeg glemmer bestemt ikke mine rødder, og de folk der har lært mig en masse tricks til OC osv.

Jeg ku bare ikk lide de tråde hvor folk bliver hængt ud som havde de begået mord eller lignende. Det med de 200kr eller hvad det var, det må i ordne privat, og det er da helt sikkert også muligt. Altså, jeg er også blevet snydt for 700kr af en webshop, men jeg bed i det sure æble og kom videre med mit liv.. For det er da trods alt det vigtigste... selvfølgelig skal man ærgre sig når det sker, men så skal det heller ikk køres længere ud..

jeg håber at der er en nu der skriver, at jeg overreagerer og det meste har været for sjov... og så vil jeg sige: okay, og så ellers stadig være en flittig bruger og glad for siden, som jeg har været i nu 1.5 år.

/hygge

ps. det hjælper altid at få sovet oven på den, hehe 😀

mathis


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 10:53:23
Svar/Indlæg:
5410/123
#49 Jeg kan da godt se din pointe i, at det kun er 200 kr. og der måske ikke er nogen grund til at lave et stor nummer ud af det. Men hvis det bare bliver holdt privat, og han virkelig snyder, så vil han slå til igen, og igen. Med mindre man stopper ham... og så skal man også tænke, at han ikke er den eneste.
Det ender så med, at vi lige så godt kan lukke køb/salg og hele siden har fået et dårligt ryg.


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 11:11:44
Svar/Indlæg:
4107/224
#50 Helt rigtigt.

At disse tråde bliver oprettet er måske med til at skræmme snyderne væk, hvilket jo er en glimrende ting.
Om det så kun drejede sig om en flad halvtredser, så ville det alligevel være skide irriterende at man ikke kan stole på folk, og jeg tror i bund og grund at det er derfor, sådan nogle ''hæng X ud'' tråde bliver oprettet.


Webnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 11:49:02
Svar/Indlæg:
2356/28
HWT er sku da for nice! Men et eller andet sted må jeg indrømme at jeg kiggede en ekstra gang da en Skribent satte sådan en post op.

Jeg har det selv sådan at jeg ALDRIG kunne finde på at købe noget af nogen som helst herinde, af selvsamme årsag: Tænk hvis jeg havde fået et forkert konto nummer, at der gik kuk i bankens overførsel og jeg ikke var i stand til at besvare min telefon af en eller anden grund. Det er simpelthen ikke det værd at risikere at blive hængt ud for sådan noget.

Så, ja! Jeg synes det er forkert at hænge hinanden ud herinde! Det virker useriøst og gad vide hvad nye folk her på hwt tænker. Luk for alt køb og salg og lad folk gøre det 100% uden om hwt.

Hvor mange af jer kunne under ingen omstændigheder finde på at sælge så meget som en "jumper" herinde pga. det her?



Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 17:06:31
Svar/Indlæg:
5410/123
#52 Du tager også chancer ved at gå uden for dit hus.
Nu kommer jeg meget herinde på forum, så jeg har lidt styr på hvem der er hvem. Jeg vil kun handle med folk, som jeg er stødt på i forum, og som ikke havde noget fuldstændigt åndsvagt at sige, og som et minimum skriver jeg personligt med brugeren, men ofte ringer jeg.
Jeg tjekker self. altid adresse osv.

Og hvis det går galt med kontonumrene, så må man gå ned i sin bank, og tage en snak, og så skal det problem nok blive løst.


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 17:08:11
Svar/Indlæg:
4107/224
#53 :yes:

Jeg beder altid om adresse eller tlf før jeg handler, hvad enten jeg sælger eller køber.


Webnik
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 17:29:56
Svar/Indlæg:
2356/28
#53

Og hvis det går galt med kontonumrene, så må man gå ned i sin bank, og tage en snak, og så skal det problem nok blive løst.

Ja men som jeg ser og har set det før begynder dette "hænge folk ud" syndrom på et tidligt stadie og i visse tilfælde før "skyldneren" har fået lov til at forklare sig... Det er desværre set før!

Tag jer sammen og tør øjnene og lad være med overhovedet at starte de tråde.


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 18:07:25
Svar/Indlæg:
4230/89
nu har jeg ikke rigtig handlet med nogen herinde jeg ikke kender IRL..

men hvis det var, har jeg da en klar ide om hvem jeg tør og ikke tør handle med...
hvis man surfer lidt rundt her på forummet en uges tid el. finder man ret hurtigt ud af hvem der er til at have med at gøre, og hvem der egentlig bare skulle smutte igen 😛


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 18:23:06
Svar/Indlæg:
5410/123
#55 Ikke enig....
#56 Ja, nemlig. Også det jeg gør 🙂


#58
sko
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2007 16:59:22
Svar/Indlæg:
1954/464
# 55.

læs nu min tråd, før du begyndet at argumentere for det ene og andet.

hvor lang tid skal han have synes du?

du synes ikke at 1 uge er nok, eller at jeg flere gange skriver på msn?

som jeg skriver, så er jeg ligeglad med de 275 for dem har jeg afskrevet.

mere det faktum, at han vil snyde, og derfor forsøger jeg at forhindre andre i at blive snydt.


bluedemon
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2007 23:29:26
Svar/Indlæg:
710/40
min mening er at alle skal ha lov at hænge folk ud som er nogle tegninger at handle med og jeg har ladet flere køre i tidens løb, men grunden til at flere af dem er blevet deaktiveret er på grund af ordlyden. sko har sq gjort det på en pæn måde.

man kan jo altid lave en god/dårlig køb/salgs liste i sin profil. den ændrer vi ikke på.....

i skal huske på at vores køb/salgs sektion er frivillig at bruge og den kører 100% uden crew's indblanding(undtagen når vi fjerner lamme post/kommentarer), så det hjælper ikke at lave en tude tråd eller at skrive en PM til bang eller oz andre....


brainiac
 
Overclocker
Tilføjet:
21-10-2007 21:11:51
Svar/Indlæg:
840/10
ja nu er jeg rimelig ny herinde og har næsten lige læst reglerne. og jeg syntes nu de virker rimelig fair...

så jeg må altså ærligt indrømme at jeg er rimelig uenige med jer i at reglerne er urimelige...

for det er de altså IKKE.

men min holdning er jo at regler skal overholdes. og så er det altså lige meget om de er urimelige eller ej...

men kald mig da bare brainiac og lt det der.



Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-10-2007 21:20:44
Svar/Indlæg:
6899/119
#60

Tråden er måske en anelse død ;)


riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-10-2007 23:36:21
Svar/Indlæg:
7241/274
Bare lidt 😀


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2007 11:10:09
Svar/Indlæg:
4230/89
#61+62

It´s Alive, It´s Alive... No, Wait, It´s Still Dead...

men godt nok Brainiac kan lide vores regler 🙂


riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2007 13:29:06
Svar/Indlæg:
7241/274
🤣 🤣 🤣 🤡