#5 er du tosset man? det kan da ALDRIG blive for hurtigt 😛 den computer har bare at vide hvad jeg vil ind i før jeg trykker, ellers ryger den på skroteren !
ser godt ud, amd trænger til lidt succes. kan se de har brugt et RD790 chipset til at teste med... bliver spændende at se hvordan det klarer sig mod det kommende chipset fra nvidia.
#7 ja max quad core og så skal hastigheden ellers bare skrues i vejret fra producenternes side. man kan alligevel ikke bruge mere end 4 og vi vil jo have fart ikke multimediecentre 😎
Impressive! Hvis det altså er noget man kan stole på. The Inq. er jo ikke verdens mest pålidelige kilde, men jeg håber da det er sandt, så Intel og Amd kan komme frem med Pris-Økserne, og hakke priserne i småstykker! 😛
Amd har jo lige meldt fra på priskrigen. Mon ikke de liiiige skal have lidt klejner i kassen før der bliver tale om endnu en priskrig.
Jeps, det ville da ikke gøre noget at se Amd få et comback. Det vil helt sikkert få den anden part til at "skubbe" lidt til deres egen produktion....til gavn for os alle.
Håber godt nok også det passer... smæk til Intel 😛. Så mangler AMD bare at komme ned på de 45nm rimelig hurtigt, så højere clockfrekvenser og lavere produktionsomkostninger kan opnås. 🙂
Men tillader min stadigvæk at tvivle, indtil der kommer rigtige reviews af de nye processore...
De første Barcelona prossesorer lanceres den 10. september, men er desværre serverversioner(socket F), der går nok en eller to måneder før vi ser Phenom, der er desktopvarianterne, så der er stadig noget ventetid før vi kan købe en AMD processor der giver Intel baghjul.
Håber de får en god lancering og at de lever op til løftet om at AM2+ processorer passer i AM2 bundkort.
#18 + #20 Ja, jeg er Intel fan, og jeg håber self. derfor at de har de hurtigste cpu'er, men i har da også ret i at der er mange fordele i en gang konkurrence, så det kan da godt være, at vi skulle give Amd lov til at vinde den her.... 🙂
faktisk ville jeg ahvde det fitn emd hvis intel vandt den her, så de havde de hurtigeste og billigste cpuer, da jeg så ikke behøves at skifte mobo for at få det bedste, for det sutter da for hårdt at man skal gøre det. 😕
#22 jeg siger ikke de skal vinde stort, bare lige nok til at det er dem man skal købe hvis man vil have det bedste. og derfor har der self været en priskrig forinden de vinder 😉
#19 mon ikke man kan? ellers er der da godt nok mange som bliver rasende... men bliver spændende at se hvor meget ydelse den giver i et AM2 board fremfor AM2+ ...
Der kommer jo også AM3 til 2008, det bliver spændende. Jeg hader intel har aldrig haft gode oplevelser med dem. Havde en AMD Athlon XP 2200+, der ydede 80% bedre end en tilsvarende Celeron 2.4 ghz, Aquamark score steg med 20.000 point.
#31 ja okay... men der har altså tit være historier omkring The Inq's pålidelighed der ikke var alt for god mere... kan ikke huske hvilke historier de havde pillet ved,
#32 tjaae.. det er sgu ikke være end ekstrabladet :> alle kan vel begå fejl, specielt the inq som jo nærmest lever af at være de første til at komme med nyhederne...
#32, du skal skelne mellem nyheder fra andre ubekræftede kilder og TheInqs egne tests. Det er klart at nyheder baseret på ubekræftede kilder kan være fejlagtige - sådan er det at være først med de nyeste insider-rygter. Men mig bekendt har TheInq aldrig manipuleret med egne tests. 😉