Vedr. køb hos www.pc-huset.dk

Litteratur d.  29. august. 2007, skrevet af fan2mas
Vist: 526 gange.

fan2mas

Superbruger
Tilføjet:
29-08-2007 08:59:03
Svar/Indlæg:
43/5
Vedr. køb hos www.pc-huset.dk

Vil købe et grafikkort hos dem og bestiller så et kort der koster med forsendelse 420 kr. Handel går fint igennem og jeg modtager div. mails, dagen efter modtager jeg den sædvanlige track&trace mail men kan ikke på noget tidspunkt se der er noget på vej (altså ingen oplysninger om pakken) og kan samme dag se de har hævet de 420 kr. på min konto. 5 dage efter har jeg stadigvæk ikke modtaget noget fra dem og har på intet tidspunkt kunne se nogle oplysninger om pakken på track&trace hos postdanmark på det med-flg. nr. Jeg sender så samme dag en mail at nu kan det sku være lige meget da jeg ikke gider vente 5 dage på en pakke der normalt kommer fra dag til dag.

"To: <pc-huset@pc-huset.dk>
Sent: Tuesday, August 07, 2007 3:37 PM
Subject: Re: Forsendelsesadvis

Hej
Lige umiddelbart vil jeg gerne ha mine penge ført tilbage da jeg sidder her
tirsdag d. 7/8 kl. 15:30 og stadigvæk ikke har modtaget nogle varer fra jer,
og jeg kan heller ikke se nogen oplysninger om pakken hos postdanmark.
Og jeg gider i det hele taget slet ikke vente 5 dage på en pakke. Så bare
drop det så kører jeg ud og køber et grafikkort nu.
Thomas Rasmussen"

Jeg ser så til min overraskelse at de kun retunerer 359 kr til min konto igen, og sender så en mail at det må være en fejl da der er blevet hævet 420 kr.

Får så et svar tilbage at :

"Vi kan ikke refundere portoen når du selv har bestilt ordren, og det ikke var en fejllevering
Mvh Kirsten"

Nej det var ikke fejllevering for jeg har aldrig modtaget noget fra dem !!!! og det kan ikke passe jeg skal betale for at de
f***** op idet.

Jeg har så sendt en mail nu i dag, at det kan og vil jeg aldeles ikke acceptere at det skal koste mig de omtalte 60 kr. for deres fejl.
Det svarer lidt til at gå ind i en tøjbutik og vil købe en trøje som de ikke har på lager, men for at komme ud igen skal man betale 60 kr.

Så lige umiddelbart kan jeg kun anbefale at man skal holde sig langt væk fra omtalte pc butik.
Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 09:59:29
Svar/Indlæg:
2211/331
Hej
Jeg køber altid pr.efterkrav,det er lidt dyrere,men du betaler først når du har varen i hånden,så sllipper man for den slags.

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
29-08-2007 10:04:35
Svar/Indlæg:
14079/622
Kan kun anbefale dig, at kigge på en webshops karakter hos edbpriser eller Trustpilot, før du handler der. PC-Huset er kendt som den måske dårligste butik overhovedet herinde..

http://www.trustpilot.dk/Revie...

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 10:23:32
Svar/Indlæg:
5600/32
Da jeg bestilte ram hos dem, skrev de dagen efter, at de var blevet sendt. Men da jeg modtog rammene, 10-12 dage senere, var de sendt dagen før jeg modtog dem..
Endda i et brev og så var det tilmed Elixir i stedet for de V-Data jeg bestilte.. :no:

Og at få penge tilbage var heller ikke helt nemt. De startede med kun at give mig halvdelen tilbage, men efter et par mails, fik jeg dog resten. Inklusive portoen.

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 10:24:45
Svar/Indlæg:
5600/32
Du kan bare læse min tråd om det: http://hwt.dk/forumthread.aspx... . 😕

TontonE

Superbruger
Tilføjet:
29-08-2007 10:35:27
Svar/Indlæg:
1093/51

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 12:22:10
Svar/Indlæg:
3410/199
Du kan jo sende en pæn mail med et link til den her side 😛

Og så kan de jo spørge sig selv, om det er det værd for 60kr. Haha.

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 12:58:30
Svar/Indlæg:
3943/44
Du kan du jo sige til dem at hvis de vil have en butik, så skulle de måske sætte sig ind i købeloven.
Det grænser jo til svindel.

Don

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 13:07:10
Svar/Indlæg:
644/8
Det er utroligt der bliver ved med at være så mange netbutikker, der er så ringe at de ikke har eneste der køber noget to gange.

~ashes~

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 13:30:12
Svar/Indlæg:
828/108
Jeg har haft et par handler med PC-Huset, dog inden jeg her på sitet blev advaret mod dem. Dog vil jeg stadig sige at det absolut værste sted jeg har handlet må være Express Delivery som sælger brugte varer som værende ny og ikke besvarer dine mails og heller ikke kan kontaktes telefonisk, dernæst Getmore som har uhyre lange behandlingstider, lyver om deres lagervarer og kun sender auto-mails som svar på din henvendelse, samtidig har de heller ikke mulighed for telefonisk henvendelse.

Det kan meget sjældent betale sig at spare penge på at handle sådanne steder, som Emillos skriver, tjek webshoppens karakterer på edbpriser og ikke kun deres priser - Det hænger ofte nøje sammen!

BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
29-08-2007 13:32:15
Svar/Indlæg:
1186/81
Køb hos SHG.dk 😀

Eller i det mindste gå efter netbutikker med E-handels mærket.. 😉

så plejer der ikke at være de store problemer

finger

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 15:17:33
Svar/Indlæg:
571/106
hop evt ind på http://www.trustpilot.dk/
og giv pc-huset en dårlig karekter hvis du har haft en dårlig oplevelse der.

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 16:47:07
Svar/Indlæg:
5600/32
#10, Getmore har E-mærke.. 😕 Og SHG har lige haft en del sager med meget ringe service.

PayDay...

Overclocker
Tilføjet:
30-08-2007 03:17:48
Svar/Indlæg:
10/0

spuncut

Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2007 07:05:13
Svar/Indlæg:
908/44
#3 : oplevede det samme ...dog fik jeg dobbelt ration....Det tog mig 5 uger
at få de rigtige RAM og få mine penge tilbage. Jeg fik dog godtgjort de ekstra
forsendelser. Det efterlader et indtryk af at PC-Huset er nogle amatører som
ikke har tjek på noget-som-helst.

GetMore og Express(NOT)Delivery er heller ikke for gode.
Værst er dog Pixmania HOLD JER FRA DEM..!!!!!

Min positivliste :

RMA-erfaring:
Midt Data
BJ-Trading
IT Butikken
PRC Data
Compumail
Føniks

Kun køb:
Cooler Kit
SHG

BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
30-08-2007 07:42:26
Svar/Indlæg:
1186/81

Det kan godt skyldes at de stadig ikke har fået deres nye lager system helt under kontrol, kan huske der var en tråd herinde for lidt tid siden med hensyn til SHG, og der var en som arbejdede på SHG som stod frem og sagde at de lige skulle have deres nye lagersystem til at virke som det skal.. har brugt SHG utrolig meget, og er aldrig blevet skuffet.. men selfølgelig kan der komme nogle svipsere fra selv den bedste E-handels site.

Ved godt at Getmore stadig har E-handels mærket, men det er langt fra fortjent, mener faktisk også at dem som uddeler E-handels mærket har gjort Getmore opmærksom på at de skulle fjerne det. hvis jeg husker korrekt