Analytikere: Vent med at kaste jer i armene på BiBob

Litteratur d.  29. august. 2007, skrevet af System
Vist: 754 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
29-08-2007 12:01:41
Svar/Indlæg:
0/11005
De etablerede teleselskaber behøver ikke ryste i bukserne over opkomlingen BiBob, mener to tele-analytikere.

Læs hele nyheden her: http://www.hwt.dk/newsdetails....
gammelpot_dk

Overclocker
Tilføjet:
29-08-2007 12:57:05
Svar/Indlæg:
17/0
Så vidt jeg kan se får man her et billigt og GENNEMSKUELIGT produkt som prismæssigt kan udkonkurrere langt de fleste.

Selvom der ved nogen typer forbrug: mange sms'er, lange samtaler etc. findes andre abonnementer der er billigere.

Der er vel ingen der har påstået at Bibob er verdens bedste abonnoment og svaret på alles bønner.

Underligt som mange gerne vil udbrede sig om hvor dårligt Bibob er. Virker nærmest lidt jantelovs agtigt "du skal ikke tro at dit produkt er billigere end andres"!

Mystisk at de to såkaldte "analytikere" pludselig siger at opkaldsafgiften nærmest ikke betyder noget og at man skal afvente og ikke skifte selskab for ens eget selskab kommer sikkert med en modreaktion.
Normalt plejer Torben Rune at skælde ud over opkaldsafgifter etc.

T

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 13:09:38
Svar/Indlæg:
3233/128
Altså sige de to analytikere bare at når alt kommer til alt er et forbrugerne som ikke kan finde ud af at sammensætte et rigtigt abonnement, som passer det deres forbrug.

Derfor er det lidt synd at de siger bibob ikke kommer til at få markedsandele da konceptet er fint nok.

Og, jeg har ikke bibob eller skifter da deres abonnement ikke passer til min telefon stil.

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 13:59:17
Svar/Indlæg:
3943/44
Jeg havde skiftet på stedet, hvis det havde været TDC's netværk. (der er huller i sonofons net omkring hvor jeg bor).
Og hvad med minimums forbrug? det er jo ikke fedt med lavere priser hvis de så bare trækker penge fordi man bruger for lidt. (får da nogen gange en advarselsmail fra telmore)
Men telmore kommer nok også med noget nær de samme priser.

Ps. det skulle ikke undre mig om Bibob fik en pris for kundeservice, telmore fik den, så vil tro det står højt på ønskeseddelen hos bibob.

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 16:33:52
Svar/Indlæg:
687/9
Jeg holder ved at jeg skifter uanset hvad den slags nyheder her postulerer :)

Har haft telmore siden de ca startede, og har generelt været ganske godt tilfreds, men det er sq på tide med lidt forandring.. At prisen blot falder er jo kun en bonus :)

Desuden kan man jo altid skifte tilbage såfremt det skulle vise sig at være noget forpulet hø :)

phg

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 21:47:58
Svar/Indlæg:
1399/43
ja det kan du da,du skal bare lige have overstået de 6 måneder du binder dig for 😉

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2007 23:57:39
Svar/Indlæg:
2620/327
#5 Normalt gælder binding vist kun, hvis man køber en telefon med tilskud...

gammelpot_dk

Overclocker
Tilføjet:
30-08-2007 00:13:57
Svar/Indlæg:
17/0
Der er ingen binding!

T

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2007 15:03:04
Svar/Indlæg:
687/9
#5 der er ingen binding... men hvis der var er et forbrugsafregnet abbonement altså ik PISSE dyrt at ha liggende i skuffen i 6 måneder :)