Ja det hader jeg også det kan man snart på alle andre forums men ikke her! Den cpu score er ikke så god det er under 400 point mere end jeg for men min qx6700 ved 340x10=3409 MHz = cpu score 5479
Hvad med en af de her 2 radis ? Jeg tror at de er bedre en den du linker til da de er bygget og af almindelige radis som den du har og den du linker til er bare et langt kobber rør der er bugger rundt mange gange og så er der loddet lameller på.
Jep den er heftig Foresten kan du ikke tage et par screen shoots af dine indstillinger i dine gfx drivere så jeg kan sammenligne med mine indstillinger? riska@riska.dk
Det var ikke det jeg mente med screen shoots! Jeg kunne godt tænke mig at se hvad du har sat de forskellige ting i din forceware driver til så jeg kan sammenligne med mine egne indstillinger...
Du skal da ikke sige at du ikke har stillet på din gfx driver. den står til at alt eyecandy er sat til fra stock. fordi så vil jeg stille på den da det giver op til over 1000point i 3dmark
Det kan da ikke passe alle nvidia drivere står til blandet kvalitet fra nvidia og det her er ikke blandet kvalitet det er max hastighed... Jeg for min driver fra nvidia
jeg har ikke fundt MAX,da tempen på cpuen stopper mig, ved 3,8GHZ kommer den op på 72c load,og så lukker cpuen ned,så der skal noget mere køling til,før jeg kan komme vider :'-(