Vil dette virke godt ?

Bundkort / CPU d.  30. august. 2007, skrevet af renoholm
Vist: 260 gange.

renoholm

Overclocker
Tilføjet:
30-08-2007 10:42:07
Svar/Indlæg:
1/1
Jeg vil til at opgradere min PC og skifter flg. dele ud: Bundkort, CPU, RAM og Grafikkort.

Jeg har tænkt på flg konfiguration:

Bundkort: ASUS P5K AiLifestyle Series eller ASUS P5N32-E SLI Plus AiLifestyle Series.

CPU: Intel Core 2 Duo E6750 2.66 GHz

RAM: Corsair XMS2 2 x 1 GB

Grafikkort: Inno3D GeForce 8800GTS 640 Mb DDR III Ram

Vil det fungere fint eller hva´ ? Skal jeg vælge bundkort med SLI eller uden ?

Jeg anvender mine nuværende diske (3 x 160 Gb) i det nye system igen. Og vil derfor gerne have opklaret om jeg umiddelbart kan sætte diskene over på det nye bundkort, boote og lave en reperation af Win XP Pro ?

På forhånd tak !
Azo

Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2007 11:31:37
Svar/Indlæg:
286/5
Snup et P5K sammen med den CPU og nogle gode RAM ..

Overvej desuden et 320 MB gfx kort, og spar penge og køb nyt når næste generation kommer, de skulle blive rigtig vilde !! Kommer lidt an på hvilken skærm du skal game på (Opløsning) ..
Tror ikke rigtigt på SLI - i hvert fald ikke ydelse kontra pris .. der er det for dyrt!

Mht. Win XP og reperation, så ved jeg det ikke lige faktisk, ville dog personligt helt klart foretrække en frisk Win XP installation!

renoholm

Overclocker
Tilføjet:
30-08-2007 12:14:38
Svar/Indlæg:
1/1
Kan se du anvender stortset samme system. Bruger du det til Spil eller lidt af hvert.

Mit system skal kunne håndtere Flightsimulator X uden problemer, det er mest derfor jeg ønsker at opgradere. 🙂

Azo

Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2007 12:41:09
Svar/Indlæg:
286/5
Bruger primært min PC til spil og grafisk arbejde (Photoshop, Illustrator osv.)

Har desværre ikke haft tid til at lege med OC endnu, og et skoleophold i de næste 5 uger i KBH gør det ikke meget bedre .. men hvis du læser forskellige steder rundt om på nettet, så vil et P35 board med nogle gode RAM og en E6750 SLET ikke være en dårlig combo - tværtimod!