Prøv at sætte det ene sæt ram i i første omgang. Du behøver ikke andet end at sætte PPL voltage op til 1,7 eller noget i den stil. Så kan du smide FSBen næsten som du lyster. Skal du over de 480fsb, så skal du til at give nordbroen lidt mere spænding.
Det med ramne tror jeg ikke du skal tage så tungt. At SPD er skrevet forkert ind på det ene sæt burde ikke gøre den store forskel. Partnumber er jo det samme..
du skal sætte dine ram,i de sorte slot 2/4 😉 og har du 4 ram klodser, så kan det godt gi lidt problemer ? ved ikke lige hvorfor men når man skal oc,kan man køre 200/300MHZ hurtiger i de sort,frem for de gule.
Nu har jeg prøvet at ændre PPL voltage op til 1,7 men det sker ikke noget med min CPU Speed overhovedet??
Fortryder lidt at jeg ikke har købt et Asus P5N32 Deluxe i stedet for det Asus P5K Deluxe
Jeg får et helt nyt bundkort Asus "P5W DH Deluxe" i stedet for det gamle (Asus P5W DH Deluxe) hvor på en bios opdate gik ned i sidste uge. (torsdag nat) må tilstå at jeg lige nu overvejer at sætte det i igen. men håber jeg kan få gang noget OC på det her P5K
Ham gutten ude hos PC-Netto gad slet ikke kigge på det eller sende det til deres egen tekniske afdeling. fordi det kun var et par dage over et år. så han bestilte bare et nyt hjem til mig 😀 det kalde jeg sq god service.. det er Topdollar!!
OK. damnit jeg tør fandeme ikke opdater min bios på Vista!! tro lige jeg har fået nok (af skadet bliver man sq klog) lige da jeg hadet fået et nyt kort i mandags ville jeg om natten opdater min bios og skummelt nok gik det ned igen... så jeg tirsdag morgen måtte ned i butikken og ha det byttet til et nyt kort.
Fatter det sq ikke jeg har ellers opdateret bios på alle de kort jeg selv har haft de sidste 6-8 år. uden problemer!! plus dem hvor man har gjort det for venner og bekendte.
Så skal det gøres tro jeg lige at jeg ins. xp på et andet drev og gør det fra XP