Ja kom ikke her og sig at en shuttle barebone ikke dur til noget!
Jeg ved godt at tiden i PI ikke er så god men det var bare for at se om den kunne Nu skal jeg så bare igang med mit vandprojekt da luft ikke er helt nok men den gør da det godt den stock ice cpukøler..
(gad vide hvad den her cpu kan lave med superkøl?)
Den ligger sig op på omkring 78-84c på alle kernerne og det er lidt varmt Men fedt for en shuttle På mandag skulle mit 8800Ultra XXX dumpe ind af døren.. så skal der leges
Det vilde af det hele er at der kun sidder en 400watt psu i barebonen. Jeg er ved at skaffe en 450watt psu fra taiwan direkte fra shuttle der er ca. 5A mere på den ene 12volts linje og det kan jo ikke skade. Vand er der også på vej fra både england og tyskland Men det er et stort projekt da der ikke skal skæres noget i barebonen og det hele skal være inde i den og der skal også være de 2 stk hdder der sidder nu
Det ved jeg godt men det er også fordi du køre 475mhz fsb og jeg kun køre 355mhz fsb jeg har en bios bug der gør at jeg ikke kan køre højere end ca. 360mhz fsb selv med software
Jo det var det og det var faktisk den første nforce3 250g barebone i hele verden jeg fik den direkte fra soltek over en måned før den kom frem til salg