Nyudviklet program til test

Software d.  01. september. 2007, skrevet af Anarchy
Vist: 432 gange.

Anarchy
 
Overclocker
Tilføjet:
01-09-2007 10:26:13
Svar/Indlæg:
37/6
Hej overclockers!

Firmaet jeg er ansat hos har udviklet et nyt værktøj til ældre, hvorved de skulle have lettere ved at manøvrere rundt i de vigtigste funktioner på en PC. Såsom internettet, E-mail og underholdning. Der vil være mulighed for udvidelser i fremtiden.

Jeg skal lige understrege at dette ikke skal ses som reklame, da vi ikke har nogle annoncører endnu. Men programmets bagland skal selvfølgelig financieres af bannerreklamer meget lig dette sites bannerreklamer, når den endelige version engang er færdig.

LetNet, som programmet hedder, er en BETA version på nuværende tidspunkt, og downloader man programmet er det selvfølgelig af egen fri vilje og risiko (hvilket der helst ikke skulle være ).

Programmet har været offentligt tilgængeligt siden igår (fredag d. 31/8 07) og vi vil meget MEGET gerne have KONSTRUKTIV kritik, da vi går ud fra at brugere på dette fora har en del mere teknisk indsigt end resten af den danske befolkning. Alt flaming og nedsabling af programmet frabedes venligst. Alt konstruktiv kritik modtages med stor taknemmelighed.

Vi har allerede fundet nogle issues i browseren, men hold jer endelig ikke tilbage.

Pop-up killer i browseren er med vilje... pt slår den alle pop-ups ihjel.

Jeg vil vende tilbage i denne tråd jævnligt.

(til sidst: hvis administratorerne finder denne tråd upassende så har jeg vel ikke noget at sige? 😳 )

LetNet programmet kan hentes her:

www.letnet.dk

Mvh Anarchy


Denne tråd er osse oprettet på andre fora: (tweak.dk, hol.dk og tweakup.dk)
Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2007 10:38:20
Svar/Indlæg:
6181/270
bare det med stor skrift gør at det er noget for min mor, hun har et meget dårligt syn.

så det vil jeg få min mor til at prøve det 😎


Cyrezz
 
Overclocker
Tilføjet:
01-09-2007 13:40:08
Svar/Indlæg:
581/24
Det ser fint ud, men her kommer lige nogle rettelser og forslag:


- Når man skal installerer programmet så står der ved licens aftalen: "Fortry" og "Fortsæ"
- Når dette vindue er åbnet, så kan man kun lukke det ned via. joblisten, eller logge ind og så lukke det ned.
http://peecee.dk/index.php?lid...
- Når man skal lukke det ned kan man både vælge "Luk" og "Sluk".
Hvad er forskellen? Jeg tror, at det kunne forvirre gamle mennesker, da det forvirrede mig 😀

Forslag:

-I kunne måske ligge spillet "Edderkop" ind, da min far spiller det hele tiden, og han er over 50 🙂 .
-I jeres lille installations-guide kunne I tilføje et punk4, hvor der stod noget i stil med "Dette ikon *billede af .exe-fil" kan du nu fjerne fra din computer. (evt. guide til hvordan man sletter den 🙂 )



Anarchy
 
Overclocker
Tilføjet:
01-09-2007 16:25:04
Svar/Indlæg:
37/6
#2

Super feedback der :D

Alle punkter bliver set nærmere på.

Det er præcist sådanne kommentarer vi ledte efter 🙂

#1

Jamen vi håber da at det vil hjælpe hende.