Hvad hvis man ikke har en konto hos fileplanet.com.. den koster jo, så er spillene jo ikke helt gratis alligevel... eller er der andre steder man kan hente dem???
Det er nu ikke den helle listen over spil der kommer gratis i dag. Tom Clancy's Ghost Recon og Command & Conquer (Gold Til win XP) kom også gratis i dag.
det er gratis og lave en konto. du kommer bare til og vente. lige før var der ca 1 time ventetid på den free server. vil man download med det samme koster det .
Hm You will need an Ubi.com account and you must live in the U.S. to play the game. :no:
Heh... nice nok.. har længe tænkt over at købe farcry, men nu det jo gratis.. top dollar 😀 har "desværre" lige indvisteret i en 3i1 prince of persia til en flad 50'er, men så har jeg jo også alle 3 på 1 skive 😉 har også C&C 1. decade liggende et sted.. suk... rayman er ikke lige mig.. men stadig nice at spillene lige frem er gratis ?..
hvordan kan det være de har "tilladt" at folk nu bare kan hente deres spil gratis ?
Ny Skribent
Tilføjet: 02-09-2007 07:09:51
Svar/Indlæg:
5679/460
21# det er gratis ja , men uden bruger ka du jo ik installere dem ??? så jeg ka ik bruge dem vis jeg ik ka oprette bruger og det ku jeg ik gøre det , men da jeg prøved det samme password omkring 30 gange så virked det :)
Your browser is not able to download large files (2GB+). If you wish to download large files you must switch to a better browser. We suggest Firefox or Opera.
Attempting to download this file with your current browser is unlikely to work correctly.
Deprimerende :D Igår startede jeg en download som stod på 40-100KB og vågner i nat hvor der har været strømafbrydelse = flot! (Havde downloadet 1,2 GB) :D Starter så en ny som henter med 200 KB men vågner så nu hvor jeg har downloadet 2,1 GB men computeren valgte at gå i dvale så nu må jeg downloade det igen :D
Syntes sgu ikke det går for hurtigt... startede med en US server. Der hentede jeg med 20-30 kb/s 😕 så blev det til UK, selvom den var mere belastet... Her går det så med 50-60 kb/s... stadig ikke imponerende. Men det er sgu fedt, at de laver det gratis 🙂 Ses online! (når den er færdig....)
Lå i går ved 18-19-tiden omkring en 40-60kb/sek. Indtil kl. ca. midnat hvor jeg gik i seng speedede den mere og mere op, til den endte på omkring 200kb/sek. Men det er meget bedre nu 😛
Jeg fatter hat af deres registrering. Har prøvet med de to email adresser jeg plejer at bruge, men de siger blot de er brugt. Har så fået en email så jeg kan skifte password. Det virker heller ikke.
det er ikke in-game reklamer... det er reklamer der popper op når spillene skal loade... problemet er bare at den ikke kan loade samtidig med... men ok, er gratis