Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2007 15:26:04
Svar/Indlæg:
2516/381
Sad lige og spillede så godt,,
Hørte det banke på døren, og tænkte hun åbener nok, men så slog tanken mig, fanden da også, hun var jo taget på arbejde...
hvor let er det lige det at sætte et online spil på pause, hvem kunne dog også finde på at komme på en søndag uden at ringe eller skrive først..
Men går til sidst ned og åbner,,, DER STÅR DE... 2 ældre damer, nok omkring de 60-70år,, Og spørg, "er du herren i huset??".. Tænkte herren, hvad snakker de om, men svar dog pænt, ja det er mig der bor her..
De ville så høre om jeg boede selv osv, det gør jeg jo så ikke,, og spørg om de særeste ting..
Efter lidt tid, spørg jeg hvad der her handler om?? hvad de vil..
Jo siger,, de har 2 hæfter men, det ene vedr. bla. børneopdagelse, om vi havde børn.. Næ siger jeg, men vi har da tænkt på det,, jamen så vasr det jo lige nogle blede for os... Takker dog nej, for det kostede jo sikkert penge... men næ nej,, det var gratis,,Ja min bare røv..
Men på det tidspunkt vidste den var gal, så takke stadig nej.. men den ene blev bare ved, jamen måske vil fruen i huset gerne læse det, NEJ DET TROR JEG IK HUN VIL: svare jeg så..
Hvor til damen igen siger, jamen hun har før taget imod vores blade og giver mig dem i hånden og siger forsat god søndag...
1. Fuck,,, man kommer op på loftet igen, og ser slået er tabt i C&C ØV ØV
2. tror da nok lige jeg skal have snakket med hende når hun kommer hjem,, de skal jo afvises, Hun må sku da ikke tage imod deres, blade, ja ok, nu gjore jeg det også selv,
3. må have lagt en bedre plan til næste gang de kommer,,, det er min sidste spille søndag de har ødelagt.. Det er helt sikkert 😎
Blev bare nød til at komme ud med det... og tag det som en advarsel, hvis det bare på døren senere i dag,, DE ER DER UDE