I fællesskab med HWT.dk bruger og crew har vi sammensat nogle populære PC modeller til forskellige behov sammen, jeg vil løbene opdater denne lille liste, med forslag og nye komponenter nå der kommer nogle. Alle er velkommen til at stille spørgsmål og forslag til forbedringer af de forskellige systemer, og som Emilios sagde så godt.
Emilios: "Jeg havde forstillet mig, at vi allesammen kommer med forslag løbende.. og så må vi i fællesskab diskutere, hvor gode de forskellige forslag er. Crewet må være med på lige fod med alle andre selvfølgelig..."
Denne tråd er under ombygning. Grundet nye cpu'er, var #0 ikke længere up to date, så en række pc'er er blevet fjernet. Nederstående er dog stadig gældende. Vi håber snart at få tilføjet flere pc'er i dette indlæg
Priser:
Priser er mindst mulige pris (excl. fragt) taget fra EDBpriser.dk, der tages forbehold for trykfejl og prisstigninger, priser i (+xxx kr.) er mere pris.
AMD64 2.2GHz med 1GB Hukommelse og 80GB Harddisk, og DVD-RW til backup. Denne computer er primært til kontor opgaver og kabale spil, den har et lavt energiforbrug da komponenter er valgt primært på grund af dette. Standard Processer køling larmer noget mere end en god CPU-køler (se anbefalinger).
E4400 2GHz (dualcore) med 2GB Hukommelse (dualchannel) og 320GB Harddisk, og DVD-RW. Denne computer er primært til hjemme arbejde, multimedia (billede red., DVD/Film fremvisning) og spil (Kabaler, lette 3D spil) da denne maskine har HDMI kan den tilsluttes til TV med HDMI, X1950GT er en del hurtigere til DX9 spil, men ingen HDMI eller DX10 (se anbefalinger).
En billig familie computer til spil, den har kræfterne fra en AMD Quad core CPU hvilket betyder du ikke skal være bange for at have flere ting kørende på en gang. Den er meget strømbesparende, har en stor hurtig 750gb harddisk, 4GB RAM, HDMI med lyd og et DX10.1 grafikkort som kan trække alle spil som er på markedet i dag.
06/09/07: Komponent priser er blevet fjernet pga. for meget opdatering, Office PC, Familie PC, Game PC, og X-Game PC er blevet opdaterede med nye komponenter og priser, tak for jeres forslag og begrundelser.
07/09/07: STORT TAK til Emillos for at lave dette indlæg til en STICKY.
08/09/07: Computeren er blevet opdaterede og Vandkøling flyttede til OC- Indlægget, Reviews vil komme tilbage nå jeg for tid.
HWT-Crew er velkommen til at rette fejl som de synes der skal rettes.
Så har jeg slettet alle indlæg i tråden, så vi kan starte på en frisk :yes:
I skriver bare i tråden hvis i har nogen spørgsmål eller tilføjelser. I kan også sende en PM til en af os fra crew, eller til Cashano, så tilføjer vi det til #0 🙂
Det ved jeg. men jeg ville blot bemærke at linkene ikke var rigtig copy-paste fra side gange. Det er ikke sådan at den linker til edbpriser, men er et helt forkert link... Hvad enter produktet eksitere eller ej på siden så er linket forkert. Det eneste der står i browseren er " http://www.edbpriser.dk/Produc... og ja, den slutter på ... som endelig URL...